کد خبر: 4302
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
هاکی

پیام خانواده - رییس هیات هاکی استان همدان از دعوت سه هاکی باز مستعد این استان برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی بانوان کشور خبر داد.

به گزارش پیام خانواده «حسین ترابی» در گفت وگویی اظهار داشت: اردوی انتخابی تیم ملی هاکی بانوان کشور از ۲۱ خرداد و به مدت یک هفته در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران برگزار می‌شود.

به گفته وی، برهمین اساس «ساناز بهرامی، آزاده صفایی و زینب احمدی» سه هاکی باز مستعد همدانی برای حضور در این اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شدند.

ترابی افزود: ۲۹ هاکی باز از استان‌های مختلف کشور برای حضور در این اردو که با نظارت «نیلوفر عبدی» سرمربی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود، دعوت شده اند.

وی یادآور شد: اردوی تیم هاکی زنان ایران با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و تست کرونا تمامی ورزشکاران حاضر و با نظارت «فرزانه میری لواسانی» سرپرست تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود.

رییس هیات هاکی استان همدان افزود: بانوان هاکی باز استان پس از درخشش در رقابت‌های لیگ برتر کشور، برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب شدند.

همدان به عنوان یکی از قطب‌های اصلی هاکی بانوان کشور، سابقه درخشانی در کسب مدال‌های رنگارنگ مسابقات ملی و بین المللی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =