کد خبر: 4190
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
زیاد النخاله

پیام خانواده - دبیرکل جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین پس از دیدار با رئیس پارلمان لبنان گفت: پیروزی مقاومت در نبرد «شمشیر قدس» مسأله فلسطین را جهانی کرد.

به گزارش پیام خانواده به نقل از العهد، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان دیدار و گفتگو کرد. دو طرف در این دیدار در خصوص آخرین تحولات غزه و اراضی اشغالی گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، زیاد النخاله پس از پایان این دیدار در سخنانی تأکید کرد: پیروزی مقاومت در نبرد «شمشیر قدس» مسأله فلسطین را جهانی کرد. ما نیز بر آنچه که سید حسن نصرالله درباره یکپارچگی مقاومت در منطقه گفت، تأکید داریم.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین عنوان کرد: اگر قدس و مسجدالاقصی توسط صهیونیستها مورد تعرض قرار گیرند، مقاومت در سراسر منطقه موضعی یکپارچه خواهد داشت.

وی همچنین به سخنان نبیه بری اشاره کرد و گفت: در دیداری که با رئیس پارلمان لبنان داشتم، او بر لزوم وحدت ملی فلسطینیان و یکپارچگی موضع آنها در مواجهه با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

پیش از این، یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه گفته بود: تداوم آتش بس در غزه به رفتار روزهای آینده رژیم صهیونیستی بستگی دارد. می‌توانم این را بگویم که هم اکنون دست گردان‌های «القسام» روی ماشه است. مقاومت فلسطین از آمادگی کامل برای رویارویی مجدد با صهیونیست‌ها برخوردار است.

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه تصریح کرد: اگر دشمن صهیونیستی به مقدسات ما تجاوز کند، مسجدالاقصی را دوباره مورد هتک حرمت قرار دهد و یا مجدداً تلاش کند اهالی «شیخ جراح» را از خانه‌های‌شان بیرون براند، این آتش‌بس از بین خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =