تفاهم نامه با آل البیت

پیام خانواده - تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی بین مرکز جهانی اطلاع رسانی آل البیت (ع) وابسته به دفتر مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی سیستانی و مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم امضاء شد.

به گزارش پیام خانواده،تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی بین مرکز جهانی اطلاع رسانی آل البیت (ع) و مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم به امضای حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم لاجوردی و دکتر سید محمدحسین چاوشیان رسید.

بر اساس این گزارش: در این تفاهم‌نامه بر همکاری دو مرکز در پیشبرد اهداف علمی، پژوهشی، آموزشی هدف تقویت و تحکیم نهاد خانواده و الگوسازی سبک زندگی مبتنی دین مقدس اسلام و سیره اهل‌بیت (ع) تأکید شده است.

تفاهم‌نامه همکاری بین پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز جهانی اطلاع رسانی آل البیت خاتم امضا شد

همکاری طرفین در نیازسنجی مسائل خانواده و سبک زندگی اسلامی در دو سطح ملی و بین‌المللی و تعیین اولویت‌های علمی با رویکرد اسلامی از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

گفتنی است: مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه‌ی تولید مستند، برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی، نشست‌های علمی و... در زمینه خانواده در دو سال گذشته داشته است. و در این تفاهم نامه نیز گسترش فعالیت های رسانه ای با محوریت مسایل اجتماعی و خانوادگی مورد تاکید مدیران مرکز آل البیت(ع) و موسسه«خاتم» قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =