هلال احمر

پیام خانواده - رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: طرح «انسانیت بیشتر» با هدف آموزشی و پژوهشی و استفاده از راهکارهای نوین جوانان در سیاست گذاری ها، در حال اجرا است.

به گزارش پیام خانواده، محمد گل فشان  از اجرای طرح «انسانیت بیشتر» در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با توجه به فرارسیدن این ماه پر برکت و لزوم توجه به خوراک فکری جوانان، سازمان جوانان هلال احمر این بار اقدام به اجرای طرحی متفاوت و با تمرکز بر آموزه‌های فکری مناسب رده سنی جوانان کرده است.

وی با توضیح درخصوص این طرح عنوان کرد: در این طرح متون و پادکست‌هایی با محتوای آموزشی و پرورشی در اختیار جوانان و اعضای سازمان قرار می‌گیرد. محتوای این پادکست‌ها به شکلی است که افراد را به تفکر وا می‌دارد و در نهایت منجر به ارائه راه کارهای نوین اجرایی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، مدیریتی و غیره می‌شود.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر درخصوص هدف اجرای این طرح ابراز داشت: هدف این طرح وا داشتن جوانان به تفکر و سوق آنها به ارائه راهکارهای جدید برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها است. نتایج راه کارهای ارائه شده از سوی جوانان نیز قرار است پس از بازنگری‌های کارشناسی در دبیرخانه سازمان؛ در سیاست‌ها، رویکردها و برنامه‌های سازمان گنجانده شود.

گل فشان عنوان کرد: طرح «انسانیت بیشتر» پیرامون مسائل آموزشی و تفکر محور است. اغلب طرح‌های گذشته سازمان به صورت عملیاتی یا اجرایی بود اما این طرح در قالب پرورشی و پژوهشی اجرا شده است.

وی ادامه داد: این طرح در سطح تمامی ادارات کل سازمان جوانان سراسر کشور در حال اجرا است و دبیرخانه آن نیز در استان خراسان شمالی واقع شده است.

گل فشان با اشاره بر پیش رو بودن هفته هلال احمر نیز تصریح کرد: برای این هفته نیز برنامه‌های ویژه ای تدارک دیده شده که به محض قطعیت، جزئیات آن اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =