کد خبر: 3430
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷
بسته معیشتی

پیام خانواده - معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، از توزیع ۱.۵ میلیون وعده غذایی در قالب پک افطاری ساده و تامین برنج بیش از ۲ میلیون پرس وعده غذایی گرم میان خانوارهای محروم و نیازمند خبرداد.

به گزارش پیام خانواده، مهندس منصوری مدیرعامل بنیاد علوی گفت: با توجه به اینکه به خاطر شیوع ویروس کرونا سفره‌های افطاری در مساجد، هیأت‌ها و محلات جمع شده است، گروه های جهادی با حمایت بنیاد مستضعفان جهت حفظ سنت افطاری دادن ۱.۵ میلیون وعده غذایی در قالب بسته افطاری ساده را در شرایط کاملاٌ بهداشتی میان خانواده‌های نیازمند و محروم توزیع خواهند کرد.


منصوری ضمن اعلام خبر توزیع ۱.۵ میلیون بسته افطاری ساده، افزود: ارزش کل پک ها ۲۱ میلیارد تومان است و سعی شده است که در لبیک به توصیه رهبر معظم انقلاب این حرکت ساده وبه دور از حرکات مصرفانه و ریخت و پاش صورت پذیرد.


معاون بنیاد مستضعفان انقلاب سلامی همچنین از تامین برنج دومیلیون پرس وعده غذایی گرم خبرداد و افزود: ۴۰۰ تن برنج مرغوب ایرانی نیز به منظور تامین دو میلیون پرس وعده غذایی گرم برای نیازمندان، با ارزشی بالغ بر ۹ میلیارد تومان در اختیار گروه های جهادی و مردمی قرار خواهد گرفت. 


مدیرعامل بنیاد در ادامه افزود: این خدمت رسانی از شب اول ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد داشت، از همین رو پیش بینی می‌شود که ۳/۵ میلیون وعده غذایی و یا بسته‌ افطاری با ارزشی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان میان محرومان و نیازمندان سراسر کشور توزیع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =