سلامت خانواده

پیام خانواده- کارشناس خانواده گفت: رفتارهای مخاطره‌آمیز سلامت جنسی زوجین را به خطر می‌اندازد که باید با آموزش‌های لازم خانواده‌ها را از آن آگاه کرد.

به گزارش پیام خانواده ، نازنین حقیقت بیان در نشست علمی که با موضوع تأثیر سلامت جنسی بر بهبود روابط زناشویی به همت مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم به‌صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: آگاهی از مسائل جنسی قبل از ازدواج تربیت جنسی نام دارد و در کنار این مهم اختلال جنسی به این شکل نیست که بعد ازدواج پدید بیاید احتمالاً قبل ازدواج بوده که بعداً بیماری‌های جنسی بر آنها عارض می‌شود.

وی ادامه داد: در درمان‌های جنسی زن و مرد هر دو باید حضور داشته باشند اما معمولاً خانم‌ها به علت ترس از طلاق به‌تنهایی می‌آیند و یا آقا هم همین‌طور که اینها برمی‌گردد به طرح‌واره‌های رهاشدگی، کسی که طرح‌واره رهاشدگی دارد دائم فکر می‌کند توسط اطرافیان رها و طرد شده است.

حقیقت بیان، ابراز داشت: متأسفانه خودارضایی و دیدن فیلم‌های پورن آثار بدی را روی افراد می‌گذارد و در واقع سلامت جنسی زوجین را به خطر می‌اندازد.

این متخصص بالینی بیان داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و بهره‌مندی از نظر کارشناسان خانواده می‌تواند بسیاری از مشکلات افراد را حل کند که نباید این مهم را نادیده گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =