کد خبر: 1898
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۴
وبینار

پیام خانواده-وبینارهای «شناخت فرهنگ عمومی» با همکاری انجـمن عـلمی تربـیت و فرهنـگ عمومـی و موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی(خاتم) برگزار می شود.

به گزارش پیام خانواده , انجـمن عـلمی تربـیت و فرهنـگ عمومـی چهارمین جلسه از مجموعه وبینارهای «شناخت فرهنگ عمومی» با موضوع خانواده، آموزش و نقش اجتماعی جوانان (کنکاشی در تعارض ها و بحران ها از منظر جوانان) با همکاری موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی(خاتم) برگزار می نماید.

در این وبینار عناوینی چون :جوانان به نهاد خانواده و نهاد آموزش چگونه مینگرند؟ آیا در نگاه جوانان، در نقش نهادهای خانواده و آموزش تعارضاتی دیده میشود؟ آیا نهادهای خانواده و آموزش در ارتباطات با جوانان و در نگاه آنان دچار بحران هستند؟ جوانان در این میان برای خود چه جایگاه و نقشی قائلند؟ مورد بحث قرار می گیرد.

این وبینار  با حضور علیرضا رحیمی دبیر جلسه و محمدرضا آزادی نژاد، نادر صادقیان، مسلم گریوانی و در بخش دوم ,میزگرد تخصصی و پژوهشی با جوانان با حضور مرتضی گوهری پور برگزار خواهد شد.

وبینار «شناخت فرهنگ عمومی»  پنجشنبه 14 اسفند ماه 1399 ساعت ساعت 16 – 18 در بستر نرم افزار jitsi meet است که علاقه مندان می توانند با لینک  https://meet.jit.si/epca-meetings  در وبینار حضور پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =