وزیر ارتباطات دستور رسیدگی فوری به مشکلات پلتفرم‌ها را صادر کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف شنیدن بی‌واسطه مطالبات و مشکلات فعالان دیجیتال و کسب وکارهای آنلاین به نقاط مختلف تهران از پلتفرم‌های مختلف بازدید کرد و با صدور دستورات فوری، معاونان خود را موظف به پیگیری و رفع مشکلات آن‌ها کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیام خانواده؛ سیدستار هاشمی؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، روز دوشنبه، دوم تیرماه 1404در ادامه بازدیدهای میدانی خود برای حفظ پایداری خدمات ارتباطی و وضعیت کسب و کارهای دیجیتال، از تعدادی از پلتفرم‌های خدمت‌رسان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله اسنپ، یکتانت و دیجی‌کالا بازدید کرد.

در این بازدیدها، وزیر ارتباطات ضمن گفتگو با مدیران و کارکنان این مجموعه‌ها، از نزدیک در جریان دغدغه‌ها، مطالبات و مشکلات آن‌ها قرار گرفت و پس از شنیدن مسائل مطرح‌شده، دستورات لازم را برای پیگیری فوری برخی از درخواست‌ها صادر کرد.

هاشمی همچنین معاونان تخصصی وزارت ارتباطات را مکلف کرد با همکاری این پلتفرم‌ها، در اسرع وقت نسبت به بررسی دقیق مسائل فنی و اقتصادی مطرح‌شده اقدام کرده و راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات ارائه دهند.

وی در حاشیه این بازدیدها، بر اهمیت پایداری خدمات دیجیتال در شرایط بحرانی تأکید کرد و حضور فعال و تاب‌آور بخش خصوصی را پشتوانه‌ای مهم برای حفظ انسجام ملی دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

آخرین‌ها