سید محمدحسین چاوشیان

رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم با بیان این‌که اولین دوره توانمندسازی حضور بانوان در بورس در حال برگزاری است، گفت: شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور در این دوره حضور دارند.

سید محمدحسین چاوشیان در گفت‌وگو با خبرنگار پیام خانواده،، با اشاره به برگزاری اولین دوره توانمندسازی حضور بانوان در بورس در کشور اظهار داشت: یکی از اهداف مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم توانمندسازی بانوان به‌خصوص در زمینه مهارت آفرینی و کارآفرینی است.

وی ادامه داد: به‌هرحال بازار سرمایه یکی از بازارهایی است که می‌توان با حضور آگاه و علمی در آن به درآمد رسید و به همین علت اولین دوره آموزش و توانمندسازی بانوان در کشور اجرا شد.

چاوشیان بیان داشت: این دوره با حمایت معاونت زنان ریاست‌جمهوری در حال برگزاری است که با استقبال خوبی نیز همراه بوده است.

وی به همکاری سایر نهادها و سازمان‌ها در برگزاری این دوره اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه خواهران کشور نیز با معرفی طلبه‌های علاقه‌مند به آشنایی با بازار سرمایه در مسیر بهتر برگزار شدن این دوره یاری‌رسان مؤسسه خاتم بود.

رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی تأکید کرد: قطعاً این دوره‌ها می‌تواند در افزایش مهارت بانوان نقش بسزایی داشته باشد.

وی به محدودیت‌های کرونایی اشاره کرد و بیان داشت: باتوجه‌به شیوع بیماری کرونا کلاس‌ها به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود که در واقع مجازی بودن آن منجر شده است که همه بانوان در سراسر کشور فرصت حضور در این دوره را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =