دری نجف آبادی

پیام خانواده-نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تربیت انسان‌های با کفایت و تحکیم بنیان خانواده و اصلاح امور خانواده و تربیت نفوس و ... وظیفه بزرگی است و امیدواریم دستگاه قضایی نیز در حوزه تحکیم بنیان خانواده نقش آفرینی کند.

به گزارش پیام خانواده؛ آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ۱۲ دی ماه در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان مرکزی و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک که در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم بخش عظیمی از جامعه که زنان هستند بتوانند در راستای آرمان های فاطمی و زینبی و مادران بزرگ تاریخ نقش آفرین باشند و برای تربیت انسان های با کفایت و تحکیم بنیان خانواده و اصلاح امور خانواده و تربیت نفوس نقش آفرینی کنند و انسان های بزرگی را همچون سردار سلیمانی ها، سردار موسوی ها و امام راحل به تاریخ و جامعه بشریت هدیه کنند.

وی تصریح کرد: اگر از شرایط و اتفاقات سال گذشته عبور کردیم به دلیل تدابیر عاقلانه بود اما نباید از زمینه های آن غافل شد، جریان ها و توطئه های بین المللی و فاسد به صورت های مختلف هر روز مشکل ساز هستند.

دری نجف آبادی ادامه داد: اگر دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و قضایی هوشیار نباشند، هرکدام از مشکلات همانند کرونا از یک گوشه ظهور و بروز می کند. امروز در این شرایط هوشیاری ما باید ۱۰۰ درصد افزایش یابد.

وی تاکید کرد: همه در یک کشتی نشسته ایم و اگر کشتی آسیب ببیند همه دچار آسیب خواهیم شد، در شبکه عظیم پیروان اهل بیت که کانون آن جمهوری اسلامی ایران و کشتی بان آن رهبر فرزانه انقلاب است، وظیفه سنگینی داریم و هرگونه غفلت و بی توجهی آسیب ها و مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

آرامش قضایی در استان حاکم است

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی نیز بزرگترین پروژه دولت را ترمیم اعتماد مردم عنوان کرد و گفت: تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در این خصوص، نشان می دهد که بخش مهمی از سرمایه نظام، امید و اعتماد مردم است که بی تردید در ادامه این مسیر، همراهی و همدلی و همفکری دستگاه قضایی بسیار موثر است.

وی افزود: عموما مردم تفاوتی بین قاضی و استاندار و نماینده و ... قائل نیستند و همه را به چشم نظام و دولت می بینند که البته حق دارند چراکه موفقیت هر جزء این مجموعه مصداق موفقیت نظام در خدمت رسانی است و هرکدام به موفقیت لازم و کافی نرسیم، این عدم موفقیت در سبد همه قرار می گیرد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی مهد صنعت کشور بوده و اکنون رتبه اول تنوع تولیدات صنعتی را دارد و آنچه استان را در این حوزه شاخص کرده صنایع بزرگ پیشران است که در دوره خصوصی سازی یکی پس از دیگری به زمین خورده بودند.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه آرامش قضایی در استان حاکم است، ادامه داد: در سال‌های اخیر به ویژه در ۳ سال اخیر اتفاقات خوبی رخ داد و تقریبا از نگرانی کلی در خصوص آذرآب، هپکو و واگن پارس و ... خارج شدیم و اینها از صدقه بگیری دولت خارج شده و در مسیر تولید قرار گرفتند که در چند موضع دستگاه قضایی محور این مهم بود که جای تقدیر دارد.

تعامل مجلس و قوه قضاییه تعامل بسیار خوبی است

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: تعامل مجلس و قوه قضاییه تعامل بسیار خوبی است که این مهم در نشست ها و جلسه ها مشهود است و می تواند به خدمت رسانی بهتر کمک کند که درخواست افزایش این تعاملات را داریم.

ولی الله بیاتی تصریح کرد: نمایندگان بین مردم بوده و از نزدیک با مشکلات مردم در ارتباط هستند و وقتی این مشکلات به قوه قضاییه منتقل می شود انتظار رسیدگی وجود دارد.

وی تاکید کرد: تقاضا داریم در شهرستان های آشتیان و تفرش دادگستری ایجاد شود و ارتقا پیدا کنند تا خدمات جامع تری به مردم ارائه شوند، همچنین نیاز است قضات و روسای دادگاه ها در بین مردم حضور داشته باشند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تشکیل جلسات مستمر در سطح شهرستان ها با حضور فرماندار و رئیس دادگستری و امام جمعه می تواند در روند خدمت گذاری موثرتر باشد.

وی همچنین اظهار کرد: امیدواریم مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور خود برگ زرین دیگری به افتخارات ایران اسلامی بیفزایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =