تیم فوتبال سپاهان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران باید ورزشگاه نقش جهان مقابل مس‌رفسنجان قرار بگیرد.

به گزارش پیام خانواده   دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و مس‌رفسنجان از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال فردا از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

شرایط دو تیم در جدول لیگ برتر کاملا متفاوت است. سپاهان با ۲ بازی کمتر نسبت به مس‌رفسنجان با ۱۸ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و مس‌رفسنجان نیز در یازده بازی موفق به کسب ۱۴ امتیاز شده و در رتبه هشتم قرار دارد.

شاگردان ساکت الهامی اصلا دوست ندارند سومین شکست متوالی خود را مقابل سپاهان تجربه کنند. مس بعد از شکست مقابل گل‌گهر و صنعت‌نفت پا به اصفهان می‌گذارد. در مقابل اما شاگردان مورایس با ۲ برتری متوالی مقابل پرسپولیس و استقلال‌خوزستان به خوبی از حاشیه شکست خانگی برابر ملوان خارج شدند. سپاهان اما با شکست ۲ بر یک مقابل الاتحاد پا به این دیدار می‌گذارد و تنها نماینده ایران بود که موفق شد از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

نکته جالب این دیدار حضور ۶ بازیکن سابق سپاهان در ترکیب مس‌رفسنجان خواهد بود. بازیکنانی که ۳ نفر از آن‌ها حتی سابقه بستن بازوبند کاپیتانی طلایی‌پوشان را نیز دارد، جلال‌الدین علی‌محمدی فصل گذشته بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت و افتخارات زیادی نیز با سپاهان بدست آورده است.

سجاد شهباززاده نیز سابقه کاپیتانی و آقای گلی را با لباس سپاهان دارد و در نهایت حسن جعفری که محبوبیت بالایی در بین طرفداران اصفهانی دارد و به نوعی در لباس سپاهان به فوتبال ایران معرفی شد نیز سابقه کاپیتانی در سپاهان را دارد. لوسیانو پریرا، مهدی ترکمان و محمد نژاد مهدی نیز سابقه حضور در سپاهان را در کارنامه خود دارند و در صورت بازی مقابل طلایی‌پوشان از انگیزه بالایی برخوردار خواهند بود.

به نظر می‌رسد مورایس برای این دیدار نیز با آرایش ۱-۳-۲-۴ سپاهان را روانه میدان می‌کند. پیام نیازمند مسئولیت حفاظت از دروازه طلایی‌پوشان را برعهده دارد. محمد دانشگر و هادی محمدی زوج خط دفاعی سپاهان را تشکیل می‌دهند. رامین رضاییان از سمت راست و میلادزکی‌پور از سمت چپ خط دفاعی سپاهان را تکمیل می‌کنند.

محمد جواد حسین‌نژاد در کنار محمد کریمی زوج خط میانی سپاهان هستند و جلوتر از آن‌ها فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی و رضا اسدی پشت سر شهریار مغانلو ترکیب یازده نفره سپاهان را برای این دیدار تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد کریمی، محمدجوادحسین‌نژاد، رضا اسدی، فرشاداحمدزاده، آریا یوسفی و شهریار مغانلو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =