کد خبر: 11912
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
خزعلی

پیام خانواده-معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مقاومت و ایستادگی زنان در غزه زمینه‌ساز پیروزی طوفان الاقصی شد.

به گزارش پیام خانواده؛ انسیه خزعلی در همایش «طوفان الاقصی و غزه؛ روایت‌ها و واقعیت‌ها» که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، بیان کرد: در جنگ غزه با تمام جنایات رژیم صهیونیستی شاهد نصرت‌های الهی بودیم؛ اگر به تاریخ توجه کنیم در جنگ ۶ روزه کشورهای اسلامی نتوانستند در مقابل رژیم غاصب پیروز شوند اما امروز گروهی می‌خواهد مقاومت کند و از حیثیت، موجودیت، سرزمین و ملت خود دفاع کند و خدا نصرت خود را شامل حال آن‌ها می‌کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در حالی که ادعا می‌کرد آتش بس را قبول نمی‌کند، مجبور شد پس از پنجاه روز در برابر خواسته‌های حماس تن دهند و امروز حتی برای مبادله اسرا مذاکره می‌کنند. این‌ها نشانه قدرت ایمان بر کفر و غلبه خون بر شمشیر است و وعده خداوند حق است.

خزعلی بیان داشت: اینکه زن فلسطینی با صبر و آرامش کودک خود را خونین آلود از زیر آوار بیرون می‌کشد و با غرور و صبر آن‌ها را تقدیم خداوند و آرمان فلسطین می‌کند، نشانه یاری و نصرت الهی است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: فلسطینی‌ها زمانی با سنگ و فریاد مقابله کردند، همین روحیه بردباری و نترسیدن است که زن فلسطینی که از زندان آزاد شده را پر غرور به ادامه مسیر مقاومت هدایت می‌کند و با اینکه با ارعاب از او می‌خواهند که مصاحبه‌ای پس از آزادی از زندان نداشته باشد اما می‌بینید که چطور فریاد می‌زند که راه مقاومت را ادامه خواهد داد.

وی بیان داشت: این پیامی به جهان تحت سلطه استکبار است که سازمان ملل هیچ اقدام عملی در مقابل جنایات بشری در غزه صورت نداد و فقط در کلام جنایات را محکوم می‌کند و امروز جهانیان متوجه شدند که هیچ امیدی به سازمان ملل نیست.

خزعلی افزود: ۷۰ درصد از شهدای غزه زنان و کودکان بودند اما صدایی از مدعیان درنیامد، دولت‌های غربی از انسانیت و حقوق بشر می‌گویند ولی در برابر کشتار زنان چیزی نمی‌گویند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان داشت: مدعیان داخلی نیز برخلاف شعر معروف ایرانی ما که می‌گوید «تو کز محنت دیگران بی‌غمی نشاید که نامت نهند آدمی» صدایی در حمایت از مظلومیت مردم غزه برنیاوردند و این در فرهنگ اصیل ایران نیست و فرهنگ اصیل ایرانی خود را در غم بشریت شریک می‌داند.

وی گفت: اگر ایستادگی زنان غزه، ایمان و مقاومت آنها نبود این پیروزهای به دست نمی‌آمد. جوانان و رزمندگان مقاومت اگر از صبر و مقاومت زنان مقاوم و محکم بودن پشت جبهه مطمئن نبودند اینگونه با دل مطمئن، عملیات نمی‌کردند.

خزعلی بیان داشت: در این پنجاه روز دیدیم که با رسانه‌های جهانی خودشان ماهیت خونخوار دژخیمان برملا شد و جهانیان دیدند که کودکان زندانی شدند و زنان در بدترین شرایط مورد آزار قرار گرفتند و از سرزمینشان رانده شدند و امروز با صراحت و وقاحت اعلام می‌کنند که اهالی غزه به سینا بروند و اهالی کرانه باختری به اردن بروند تا رؤیای نیل تا فرات را محقق کنند و اگر ایستادگی مردم غزه به خصوص ایستادگی زنان مقاوم فلسطینی نبود این پیروزی رقم نمی‌خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =