شاهین صادقی نسب

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که سقوط اسرائیل حتمی است، گفت: اسرائیل در برابر جبهه مقاومت به‌زانو در آمد و مسلماً این یک آغاز است.

به گزارش پیام خانواده شاهین صادقی نسب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،با اشاره به عملیات روز گذشته حماس به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: این عملیات در برنامه‌ریزی، نوع اجرا و ابعاد مختلفی که به‌دقت مورد تأمل قرار گرفته، بی‌سابقه است.

وی ادامه داد: در جنگ اعراب و اسرائیل نیز ما شاهد این گونه حملات نبودیم. همچنین اگر برگردیم به سال ۲۰۰۶ و جنگ ۳۳ روز حزب الله و اسرائیل که منجر به ازادسازی گسترده شد و سرزمین لبنان از لوث وجود اشغالگران پاک شد ما میزان تلفاتی که در روز اول عملیات طوفان الاقصی شاهد هستیم از اسرائیلی ها بیش از کل تلفاتی است که در جنگ ۳۳ روزه دادند.
صادقی نسب با بیان این که اتفاق بزرگی رخ‌داده است، ابراز داشت: شبکه‌های مختلف رسانه‌های غربی در بهت و حیرت هستند که چگونه عملیاتی با این صلابت از زمین، دریا و اسمان علیه صهیونیست‌ها انجام شده است.
وی ابعاد مختلف این عملیات را موردتوجه قرار داد و گفت: این عملیات شکست بزرگ اطلاعاتی برای اسرائیل است چرا که نوار غره در محاصره و رصد اطلاعاتی صهیونیست‌ها است به‌طوری‌که با پیشرفته‌ترین ابزار جاسوسی کوچک‌ترین تماس‌های حماس مورد رصد و نظارت اسرائیلی‌ها است.
صادقی نسب تأکید کرد: در چنین فضایی وقتی چنین موفقیتی از نیروهای مقاومت سر می‌زند یک قدرت‌نمایی عظیم از جانب نیروهای مقاومت و یک شکستی مفتضحانه برای رژیم صهیونیستی است.
وی افزود: علاوه بر این ورود نیروهای زمینی مقاومت به درون شهرک‌های صهیونیستی یکی از اقداماتی که پیش‌تر شاهد آن نبودیم خصوصاً به گروگان گرفتن سربازان اسرائیلی و برهم‌زدن این امنیت پوشالی یک اتفاق بزرگ و بی‌سابقه است.

جبهه مقاومت در سایه تعالیم الهی و پیام انقلاب اسلامی ایران به خودباوری رسید

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: این مصداق إِنْ تَنْصُرُوا اللّهَ یَنْصُرْکُمْ است، وقتی نیروهای مقاومت به خودشان باور پیدا کرده و در سایه تعالیم الهی و پیام انقلاب اسلامی ایران به خودباوری رسیدند، توانستند دست به این گونه عملیات ها بزنند.
وی بیان داشت: با بررسی اتفاقات دهه‌های اخیر در پیش از انقلاب اسلامی حرکت‌های آن‌چنانی از سوی اعراب علیه اسرائیل نمی‌بینید. حتی جنگ ۶ روزه هم با فضاحت تمام شد به طوری که پس از جنگ، اسرائیل سرزمین های اشغالی را از سه مرز گسترش داد اما بعد از انقلاب اوضاع تغییر کرد.
این استاد دانشگاه افزود: در دوره‌ای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ملت‌های مختلف دریافتند که می‌شود مقاومت کرد و با ایمان به خدا در برابر ظلم ایستاد.
وی ادامه داد: امروز نتیجه تمام این مقاومت‌ها را ما در عملیات طوفان الاقصی می‌بینیم به‌طوری‌که با تمام حمایت‌هایی که کشورهای غربی خصوصاً آمریکا از این رژیم می‌کنند به‌شدت در برابر نیروهای مقاومت برآمده از یک منطقه کوچکی مانند غزه زانو زده است.
صادقی نسب تصریح کرد: اسرائیلی‌ها چیزی که در این سال‌ها به آن می‌بالیدند سامانه پدافند گنبد آهنین بود که با کمک‌های بلاعوض ایالات متحده ساخته شده بود که دیروز در برابر جبهه مقاومت کم آورد.

اسرائیل به‌زانو در آمده است

وی تأکید کرد: امروز اسرائیل به‌زانو در آمده است و این عملیات عظیم که علی‌رغم همه محدودیت‌ها و نظارت شدید اسرائیل پیروزمندانه انجام شد کار بسیار بزرگی است و مسلماً این یک آغاز است و نیروهای مقاومت تا آزادی کامل سرزمینشان این نهضت را ادامه خواهند داد.
صادقی نسب افزود: همان‌طوری که رهبر انقلاب فرمودند اسرائیل اسب بازنده است و این تحرکاتی که در راستای عادی‌سازی‌ها صورت می‌گیرد اشتباه بزرگی بود و همان زمان نیز توصیه‌هایی کردیم که این کار غلطی است و امروز می‌بینند که این کشور در برابر نیروهای مقاومت عاجز است.
وی بیان داشت: این اتفاقات یک پیام واضح هم برای همسایه ما عربستان سعودی دارد، هر چند که با تحولات اخیر به نظر می‌رسد دیگر صحبتی از عادی‌سازی بین اسرائیل و عربستان نخواهد بود؛ اما خوب است این کشور بداند که سقوط اسرائیل حتمی است و تنها زمان می‌خواهد.

مرگ معاهده ابراهیم

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که باید مرگ معاهده ابراهیم را اعلام کنیم، ادامه داد: در مقطع کنونی نیاز است که ملت‌های مسلمان با اتخاذ سیاست‌های مشترک به حمایت تمام‌قد از نیروهای فلسطینی برخیزند و این همت نیروی مقاومت را پاس داشته و از آن‌ها حمایت کنند.
وی خاطر نشان کرد: دولت و مردم قطر حمایت خودشان را در کنار ایران اسلامی از حماس ابراز کردند و امیدواریم این حمایت‌ها را همه کشورهای مسلمان انجام بدهند و به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر یک جبهه مشترک را کشورهای اسلامی در برابر زورگویان عالم اتخاذ کنند مسلماً هیچ نیروی تاب مقاومت در برابر آن‌ها نخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =