کد خبر: 11076
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
پروژه شهر فرودگاهی قم

مالک شهر فرودگاهی قم گفت: همه باید بدانند که هدف مجموعه ما پیشرفت و آبادانی قم بوده است.

به گزارش پیام خانواده محمد شفیعی رئیس هیئت مدیره شرکت ارم کیش در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برخی از حاشیه سازی ها بر علیه پروژه شهر فرودگاهی قم، اظهار کرد: ما زمانی که عملیات احداث شهر فرودگاهی قم را آغاز کردیم هیچ امیدی به افراد نداشتیم ولی توقع ما از دولت این بود که برای ما کار شکنی نداشته باشد.
وی با اشاره به اینکه ما در طول ۱۲ سالی که از پروژه نیمه تمام شهر فرودگاهی قم می گذرد با چالش های بسیار زیادی دست و پنجه نرم کردیم، تصریح کرد: تمام مسئولان استان قم زمانی که به مسئولیت رسیدند در قم وعده های بسیاری در حمایت از این پروژه دادند ولی امروز ما حتی از امکانات اولیه یعنی آب و برق و گاز هم محروم هستیم.

آمادگی تعامل با دولت را دارم
مالک شهر فرودگاهی قم با بیان اینکه یکی از موانع پیشرفت و آبادانی قم وجود پدرخوانده ها هستند، افزود: اگر وعده های دولت و مسئولان عملی شود ما به مردم قم قول خواهیم داد که بزرگترین پروژه گردشگری کشور را برای آن ها به ارمغان بیاوریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی اظهار نظرها مبنی بر نداشتن مجوز احداث شهر فرودگاهی قم، اظهار کرد: ما تمام هماهنگی های لازم را با سازمان هواپیمایی کشوری داشتیم و حتی در ساخت شهر فرودگاهی قم از بهترین گروه های مشاوره چه در داخل کشور و چه از کشورهای اروپایی بهره بردیم.
شفیعی با اشاره به اینکه طبق نظر مسئولان سازمان هواپیمایی فرودگاه قم در بهترین هاب هوایی احداث شده است،اظهار کرد:ما برای ساخت فرودگاه قم موافقت سازمان هواپیمایی کشور را اخذ کردیم و بعد از دریافت مجوز با مدیران و مسئولین فنی فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی(ره) هماهنگی های لازم را انجام دادیم و بعد از بازدیدهایی اعلام کردند بهترین موقعیت برای احداث فرودگاه همین منطقه شهر فرودگاهی قم بوده است.

آمادگی تعامل با دولت را دارم
وی با بیان اینکه برای راه اندازی فاز اول پروازی فرودگاه قم اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است، افزود: در بنده بعنوان مالک شهر فرودگاهی قم آمادگی برقراری تعامل سازنده با دولت را دارم و همه باید بدانند که هدف مجموعه ما پیشرفت و آبادانی قم بوده است و اگر مجوزها و امکانات اولیه را به ما بدهند با صرف ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه اولین بلیط پروازی برای فرودگاه قم بزودی صادر خواهد شد.
شفیعی گفت: شهر فرودگاهی قم بزرگترین پروژه خصوصی کشور محسوب خواهد شد و امیدواریم مسئولان قم و دولت با درایت اجازه ندهند که سرمایه گذاران خصوصی اعتمادشان از سرمایه گذاری در استان و حتی در کشور سلب شود.
فاطمه محمدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =