گریه پسر
کل اخبار:1
-
پسرها هم گریه میکنند؛ چرا احساسات پسران را سرکوب میکنیم؟
پسر که گریه نمیکند»؛ جملهای که بسیاری از ما از کودکی بارها شنیدهایم؛ جملهای که در خانه، مدرسه، کوچه و خیابان، به پسران جوان القا میکند که ابراز احساسات، رفتاری «زنانه» و نشانه «ضعف» است. اما این تابوی دیرینه چه هزینهای برای سلامت روان پسران و مردان آینده دارد؟