بی حرمتی به پرچم و سرود ملی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از دو گل تیم ملی در بازی های جام جهانی تقدیر کرد و گفت: اجازه بی حرمتی به پرچم و سرود ملی را نمی دهیم.

به گزارش پیام خانواده  اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز سه شنبه یکصد و هشتمین جلسه خود را پس از قرائت قرآن با پخش سرود ملی آغاز کردند.

مهدی چمران در آغاز این جلسه با بیان اینکه هیچگاه اجازه نمی‌دهیم کسی به پرچم و سرود ملی بی حرمتی داشته باشد، گفت: ملت ایران شریف است و تمدن ایرانی، تمدنی با پیشینه چندین هزار ساله است و به اندازه قدمت بسیاری از کشورهای آمریکای و اروپایی قدمت دارد.

وی ادامه داد: این ملت باقی مانده و به لطف الهی و به حرمت خون شهدا باقی خواهد ماند و موفق پیروز خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دشمنان با تمام تلاش ها کاری نتوانستند انجام دهند و دیشب شاهد بازی تیم ملی بودیم، افزود: هرچند با نتیجه سنگین این بازی را واگذار کردند اما تلاش آنان و دوگلی که به کشور انگلیس زدند را فراموش نمی کنیم.

وی با بیان اینکه باید بازیکنان و مربی تیم ملی فوتبال کشور را تشویق کرد، گفت: برغم تمام تبلیغات منفی که در دنیا و منطقه علیه آنها صورت پذیرفت، توانستند در میدان حاضر و تلاش کنند.

وی افزود: همانطور که انتظار داریم بازیکنان در مسایل که نمی‌دانند ورود نکنند، من نیز به مسایل تخصصی ورود نمی کنم اما از نظر یک بیننده، باید تشویق کنیم که کار خود را به خوبی انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =