علم الهدی

پیام خانواده_ دبیر کمیته علمی کنفرانس خانواده و تربیت معنوی گفت: مراسم افتتاحیه اولین کنفرانس خانواده و تربیت معنوی صبح فردا در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پیام خانواده ، دکتر سید محمدحسین چاوشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری اولین کنفرانس خانواده و تربیت معنوی در قم اظهار داشت: این کنفرانس برای اولین بار در کشور با همکاری مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در قم برگزار می‌شود.

وی با بیان این که مراسم افتتاحیه فردا صبح برگزار خواهد شد، افزود: دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سرکار خانم دکتر علم‌الهدی همسر ریاست محترم جمهور و دانشیار دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی دو سخنران افتتاحیه مراسم خواهند بود.

دکتر چاوشیان افزود: افتتاحیه از ساعت 8:30 صبح در تالار بیان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه شروع و تا ساعت 10 ادامه خواهد داشت و در ادامه طبق برنامه‌ریزی‌های به وجود آمده، در روز برگزاری کنفرانس نیز در پنل‌های تخصصی به‌صورت مشترک از سخنرانان و ارائه‌کنندگان مقالات حوزوی و دانشگاهی استفاده شده است که می‌تواند به هم‌افزایی این دو نهاد مهم علمی کشور بیفزاید.

وی تأکید کرد: استقبال و مشارکت قابل‌توجه مراکز حوزوی و دانشگاهی مطرح کشور از اولین کنفرانس بین‌المللی "خانواده و تربیت معنوی" متأثر از رویکرد شورای سیاست‌گذاری و تلاش‌های کمیته‌های علمی و اجرایی کنفرانس است که ثمره آن فراهم‌آوردن فرصتی برای حضور بیش از سی نهاد حوزوی و دانشگاهی در این کنفرانس است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =