دیدار رادیو گفتگو

پیام خانواده_ نمایندگان هیات رییسه کنفرانس بین المللی خانواده و ترببیت معنوی با حضور در ساختمان شهدای رادیو با مدیر رادیو گفتگو دیدار کردند.

به گزارش پیام خانواده در این دیدار که با هدف همکاری های مشترک رادیو گفتگو و کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی صورت گرفت مهمترین موارد همکاری از جمله تهیه ویژه برنامه تخصصی با محوریت مسایل روز خانواده با حضور کارشناسان ممتاز این عرصه مطرح شد.
هم چنین در ادامه این جلسه مقرر شد کمیته علمی کنفرانس همکاری های لازم در خصوص معرفی سرفصل ها و نظام مسایل مرتبط با حوزه خانواده وتربیت معنوی را جهت تولید محتوی برنامه های رادیو گفتگو به همراه لیستی از اساتید منتخب در کمیته های هفت گانه کنفرانس ارایه نمایند.
خاطرنشان می شود در این جلسه دکتر رضا کوچک زاده مدیر رادیو گفتگو، سید محمد معافی مدنی مدیر گروه فرهنگ رادیو گقتگو، دکتر داود نعمتی انارکی دبیر کمیته علمی رسانه و ارتباطات، دکتر فاطمه السادات رازقی رییس کمیته اجرایی و دکتر سید محمد حسین چاوشیان دبیر کمیته علمی کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی حضور داشتند.
گفتنی است اولین کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی در هفت محور «علوم اجتماعی»، «اخلاق و علوم تربیتی»، «فقه و حقوق»، «روانشناسی»، «مدیریت و اقتصاد»,«ادیان و مذاهب» و »رسانه و ارتباطات» به پنج زبان فارسی،انگلیسی، عربی، فرانسوی وترکی آذربایجانی توسط پژوهشگاه حوزه ودانشگاه وموسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» در تاریخ ۲۸مهرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =