کمیته امداد

کمیته امداد و صدا و سیمای مرکز قم با امضای تفاهم نامه همکاری، با استفاده از ظرفیت ها و امکانات طرفین بیش از گذشته در جهت توسعه عدالت اجتماعی گام بردارند و نتیجه آن را به مردم معرفی کنند.

به گزارش پیام خانواده،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، با امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و صدا و سیمای مرکز قم، ظرفیت‌ها و امکانات مادی و معنوی دو نهاد بیش از پیش در خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان استان بکارگرفته خواهد شد.
احیاء سنت های حسنه اسلامی، ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های تولیدی مددجویان کمیته امداد،  از اهداف این تفاهم نامه است که به امضای مدیرکل کمیته امداد و مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم رسیده است.
طی این تفاهم نامه طرح های موفق اشتغال و کارافرینی افراد تحت حمایت کمیته امداد، خیران، حامیان و مؤدیان زکات به مردم معرفی می شوند.
بر اساس این تفاهم نامه یکساله، مردم به صورت ویژه و با برنامه‌ریزی های صدا و سیمای مرکز قم از اخبار نهاد مقدس کمیته امداد استان قم مطلع خواهند شد.
شایان ذکر است، برنامه های تولیدی صدا و سیما از فعالیت ها و عملکرد کمیته امداد استان قم برای افزایش اعتماد و توسعه بخش مردمی این نهاد هدفگذاری شده است.
مدیران کل صدا و سیمای مرکز قم و کمیته امداد استان ابراز امیدواری کردند با امضای این تفاهم نامه که همزمان با دهه مبارک فجر در صدا و سیمای مرکز قم به امضای طرفین رسید، منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای توسعه عدالت اجتماعی بیشتر از گذشته محقق شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =