یاسر احمدوند

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این شهرک می تواند قطب بسته بندی محصولات فرهنگی در کشور شود و وقتی این ظرفیت وجود دارد، نباید کار در واگذاری زمین و خرید تجهیزات متوقف شود و هیچ کوتاهی در این راستا پذیرفته نیست.

به گزارش پیام خانواده یاسر احمدوند در حاشیه بازدید از شهرک چاپ و نشر استان قم در گفت و گو با خبرنگاران گفت: نفس کار ایجاد شهرکی برای چاپ و نشر در قم اتفاق بزرگی بوده و اقتصاد جایی شکوفا می شود که به مزیت مناطق توجه شود؛ ارزش افزوده قم در حوزه چاپ و تولید محصولات فرهنگی بوده و ایجاد این شهرک صنعتی هم به همین دلیل بوده است.
وی افزود: پیشرفت های شهرک چاپ و نشر برای ما امیدوار کننده بوده و مسائل این شهرک باید با تعامل و همکاری مرتفع شود و برای حل شدن این مسائل باید چند نفر ماموریت داشته باشند.
احمدوند تصریح کرد: کسانی که در نوبت دریافت زمین هستند باید تعیین تکلیف شوند و به آن ها زمین واگذار شود؛ اگر بنده متوجه شوم که واگذاری ها صورت نگرفته است، مجوز تخریب سوله کسانی که غیرقانونی به شهرک آمده اند را خواهیم گرفت؛ پس یا مشکل حل می شود و یا ما حل می کنیم.
معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: اگر به این نتیجه رسیدیم که زمین واگذار نمی شود، ما شهرک را از این منطقه به جای دیگر منتقل می کنیم و خسارت را از شرکت شهرک های صنعتی دریافت خواهیم کرد.
وی مطرح کرد: این شهرک می تواند قطب بسته بندی محصولات فرهنگی در کشور شود و وقتی این ظرفیت وجود دارد، نباید کار در بخش واگذاری زمین و خرید تجهیزات متوقف شود.
احمدوند تصریح کرد: زیرساخت های شهرک چاپ و نشر باید تکمیل شود و اگر قرار باشد کار در شهرک پیش برود، لازم است زیرساخت ها شکل بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =