کشتی

پیام خانواده- تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان ۸ مدال رنگارنگ کسب کرد.

به گزارش پیام خانواده، مرحله رده بندی و فینال 5 وزن دوم کشتی آزاد زیر 23 سال جهان امشب برگزار شد و کاروان کشورمان 8 مدال رنگارنگ به دست آورد. 

نتایج کامل 5 وزن دوم به شرح زیر است:

در وزن 74 کیلوگرم محمدصادق فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر سیمومن ووجتکوفسکی از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 10 بر 2 پراوین مالیک از هند را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 14 بر 6 از سد سیمون مارچل از اتریش گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به هرایار علی خانیان دارنده مدال نقره زیر 23 سال اروپا از ارمنستان را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف چرمن والیف دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از روسیه رفت و 7 بر 6 شکست خورد تا مدال نقره را کسب کند.

در وزن 86 کیلوگرم سجاد غلامی در دور اول با توجه به حاضر نشدن ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان به پیروزی رسید وی در دور دوم با نتیجه 8 بر 2 از سد امره جیفتجی از ترکیه گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. غلامی در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر مهر مارکوسیان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله  ایوارس سامسونوکس از لتونی را با نتیجه 9 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. حریف غلامی در دیدار پایانی موخامد علی اف از اوکراین بود که آزادکار کشورمان 11 بر 4 باخت و مدال نقره را به دست آورد.

در وزن 92 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر کولیو دمیتروف از بلغارستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 11 بر صفر بکزات اورکیمبای از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فیروزپور در این مرحله با نتیجه 10 بر 7 مغلوب عثمان نورماگومدوف دارنده مدال برنز مسابقات جهانی نروژ از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف یوهانس مایر از آلمان رفت و 10 بر صفر پیروز شد تا مدال برنز را کسب کند. 

در وزن 125 کیلوگرم سیدمهدی هاشمی در دور نخست با نتیجه 2 بر صفر سامهان جابرایلوف از مولداوی را مغلوب کرد (حریفش مصدوم شد) وی در دور دوم مقابل آنیل کلیجسالیان قهرمان زیر 23 سال اروپا از ترکیه با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 از سد یاروسلاو اسلاویکوفسکی از بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 4 بر صفر و با ضربه فنی مغلوب عظمت خوسونوف از یونان شد و به دیدار رده بندی رفت. حریف هاشمی در دیدار رده بندی با موهیت از هند سرشاخ شد و با نتیجه 6 بر 3 به برتری رسید تا مدال برنز دیگری برای ایران به دست آید.

ملی‌پوشان کشورمان شب گذشته یک طلا و 3 برنز کسب کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =