پیام خانواده- نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد، تقریباً ۸۵ درصد از آمریکایی‌های واکسینه نشده قصد تزریق واکسن کرونا را ندارند.

به گزارش پیام خانواده به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد، تقریباً ۸۵ درصد از آمریکایی‌های واکسینه نشده قصد تزریق واکسن کووید را ندارند و در این میان تنها یک سوم افراد به دلیل ترس از عوارض جانبی از واکسیناسیون صرف نظر کرده‌اند. 

در این نظرسنجی که توسط «CNBC/Change Research» صورت گرفته  از ۱۷۷۵ آمریکایی در مورد نظر آنها نسبت به واکسن پرس‌وجو شده است. ۲۹ درصد از این افراد واکسینه نشده‌اند و ۸۳ درصد از این گروه گفته‌اند، به هیچ عنوان تصمیم به واکسیناسیون ندارند. 

نظرسنجی سی‌ان‌بی‌سی نشان می‌دهد ۸۷ درصد از شرکت کنندگانی که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به ترامپ رای دادند  و ۶۰ درصد جمهوری خواهان واکسینه نشده‌اند. 

براساس داده‌های موجود، تقاضا برای واکسیناسیون در ماه‌های اخیر کاهش یافته  و شمار افرادی که روزانه واکسینه می‌شوند به کمتر از یک میلیون نفر رسیده است، این در حالیست که در اوایل ماه آوریل  روزانه بیش از ۳.۵ میلیون نفر واکسینه می‌شدند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد، متقاعد کردن بقیه بزرگسالان واکسینه نشده برای دریافت واکسن بسیار مشکل است، چراکه ارائه مشوق‌هایی مانند قرعه کشی تأثیر زیادی بر واکسیناسیون نداشته  و همین موضوع منجر شده تا کاخ سفید از قدرت کارفرمایان برای واکسیناسیون افراد استفاده کند. 

طبق دستور جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، تمام شرکت‌هایی که بیش از ۱۰۰ کارمند دارند باید کاملا واکسینه شوند و شرکت‌های خاطی به پرداخت ۱۴ هزار دلار جریمه محکوم خواهند شد. 

انتهای پیام/ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =