یحیی گل محمدی

پیام خانواده- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرچند امکانات مان قابل مقایسه با خیلی از حریفان آسیایی نیست اما انگیزه فوق العاده ای برای شاد کردن هواداران داریم.

به گزارش پیام خانواده، یحیی گل‌محمدی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: باید بار دیگر از میزبانی تاجیکستانی‌ها تشکر کنم. خاطرات خیلی خوبی از اینجا داریم و با همین خاطرات کشور دوست‌مان را ترک ‌می‌کنیم. بازی خوبی برای ما بود. کنترل این مسابقه را در اختیار داشتیم. خوب پاس داده و گردش توپ خوبی داشتیم.

وی افزود: به جز چند ضربه کرنر و یکی دو ضربه ایستگاهی موقعیت خاصی به حریف ندادیم. در فاز دفاعی عملکرد خیلی خوبی داشتیم. شرایط بازی و چمن ورزشگاه کار را سخت کرده بود و استقلال تاجیکستان هم مقابل حریفانش بازی می‌کرد به همین دلیل انگیزه فوق‌العاده‌ای داشت و ما توانستیم بر تمام این مشکلات غلبه کرده  و یک مسابقه شناور، خوب و رو به جلو را با تعداد پاس‌های زیاد انجام بدهیم.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: از تک تک بازیکنانم به دلیل شرایط سختی که  این بازی داشت تشکر می‌کنم. برای هر تیمی بازی کردن در این ورزشگاه با این وضعیت چمن و حضور هواداران حریف کار واقعاً سختی است اما ما این کار سخت را به خوبی انجام دادیم. بار دیگر از تمام بازیکنان خود که با غیرت و مردانه بازی کردند تشکر کرده و این برد را به تمام هواداران خوب پرسپولیس تقدیم می‌کنم.

گل‌محمدی درباره نقشه راه تیم پرسپولیس برای ادامه مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانی آسیا عنوان کرد: این پیروزی مبارک همه هواداران باشد اما به برکت وجود هواداران و غیرت بازیکنان استقلال تاجیکستان را بردیم اگر غیر از این بود به مشکل می‌خوردیم. تقریباً یک ماه دیگر باید در دور بعدی بازی کنیم و در این مدت باید هم ریکاوری خوبی داشته باشیم و هم به این دلیل که لیگ‌مان هنوز شروع نشده مقداری به مشکل می‌خوریم و باید دیدارهای تدارکاتی خوبی انجام بدهیم.

وی افزود: از طرفی در روزهای فیفادی بازیکنان ملی‌پوش خود را هم در اختیار نداریم و این موضوع کار ما را سخت می‌کند. به ویژه اینکه در دور بعدی تیم‌ها قوی‌تر می‌شوند و شرایط سخت‌تر است. امیدواریم برای صعود به مرحله بعدی برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. 

سرمربی پرسپولیس درباره سلاح پنهانی این تیم مقابل استقلال تاجیکستان گفت: یادم نمی‌آید در مورد سلاح پنهانی صحبت کرده باشم اما غیرت بازیکنانم سلاح پنهانی این مسابقه بود. هرچه از سختی کار بگویم کسی نمی‌تواند آن را درک کند فقط من می‌دانم که بازیکنانم با چه شرایطی بازی می‌کنند. آنها واقعاً در شرایط سختی کار می‌کنند. لیگ ایران تعطیل بود و بازی تدارکاتی خاصی نداشتیم. ملی‌پوشان خود را هم در اختیار نداشتیم. چمن ورزشگاه کارمان را سخت کرده بود و از طرفی بازی کردن حریف در خانه خود و مقابل هوادارانش بازی می‌کرد جو وحشتناکی را برای  هر تیمی به وجود می‌آورد و کار سختی در بازی مقابل استقلال تاجیکستان داشتیم.

گل‌محمدی اضافه کرد: بازیکنان من لایق و شایسته بهترین‌ها هستند. فقط می‌توانم یک تشکر خشک و خالی از آنها انجام بدهم و کاری از دستم برنمی‌آید. ان‌شاءالله هواداران هم قدر این نفرات را بدانند که می‌دانند. امیدوارم باشگاه هم بتواند قدردان زحمات بچه‌ها باشد.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در این فصل به قهرمانی برسد، توضیح داد: تیم خوبی داریم. هرچند از لحاظ امکانات با خیلی از تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان قابل مقایسه نیستیم و امکانات‌مان محدود است اما یک موضوع را باور داریم و آن هم ایمان و باور داشتن به تیم است. هرچند هواداران کنار ما حضور ندارند اما همیشه انرژی مثبت و انگیزه فوق‌العاده‌ای به ما می‌دهند. 

سرمربی پرسپولیس گفت: چیزهای خیلی خوبی برای انگیزه گرفتن نداریم. هواداران ما واقعاً فوق‌العاده هستند و برای آنها جان‌مان را هم می‌دهیم. از هیچ کوششی نمی‌گذریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا دل هواداران شاد شود. این بزرگترین انگیزه‌ای است که می‌توانیم در تیم داشته باشیم. بازیکنان ما نشان دادن تا چه اندازه عاشقانه پرسپولیس را دوست دارند و برای ادامه کار انگیزه فوق‌العاده‌ای داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =