تسلیت

پیام خانواده_سید محمد حسین چاوشیان رییس موسسه «خاتم» در پیامی ارتحال حجت الاسلام و المسلمین دکتر ضمیری رییس انجمن مطالعات اجتماعی حوزه و عضو هیات مدیره موسسه «خاتم» را تسلیت گفت.

بسم اله الرحمن الرحیم

‌انا لله و انا الیه راجعون

‌إِذَا مَاتَ الْعَالِم‌ُ ‌ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ.

ارتحال عالم ربانی، استاد فرهیخته و اندیشمند مهذب و فرهیخته را به محضر ‌حضرت‌ ولی عصر ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری (حفظ ا.. تعالی)، حوزه های علمیه، ملت شریف ایران و همه ارادتمندان، شاگردان و خانواده ایشان تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.
استاد ضمیری در عین تسلط به مباحث حوزوی در علوم جدید و اکادمیک نیز دارای اثار و منشا فیوضات و برکات فراوانی بودند و توانستند شاگردان متعددی را به جامعه اسلامی معرفی نمایند
حقیر که هم توفیق شاگردی در دوره دکتری و هم همکاری در مراکز مختلف از جمله موسسه خاتم را با ایشان داشتم همواره زهد ،اخلاق مداری، دلسوزی و برادری را در وجود ایشان حس می کردم. 
بی شک فقدان این استاد فرزانه، ثلمه ای برای جامعه اسلامی و شاگردانشان خواهد بود.
 ایشان که در کنار سوابق متعدد علمی و اجرایی، عضو هیات مدیره موسسه «خاتم» نیز بودند از بدو تاسیس و شکل گیری این موسسه همواره بعنوان حامی و قوت قلب موسسه در تمامی برنامه ها حقیر را همراهی می کردند و قطعا از دست دادن ایشان حسرتی بزرگ برای ما بجای خواهد گذاشت.
از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم روح مطهر و وارسته ایشان را با اولیاء الله و ائمه اطهار (علیهم السلام) محشور و به آن بیت مکرم، صبر جزیل و اجر جمیل عنایت فرماید.

سید محمد حسین چاوشیان
بنیانگذار موسسه «خاتم»
بیستم مرداد ماه هزار و چهارصد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =