افتتاح دفتر مرکزی موسسه خاتم

رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم گفت: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت خانواده یکی از اهداف اصلی مؤسسه خاتم است.

به گزارش پیام خانواده سید محمدحسین چاوشیان در مراسم افتتاحیه دفتر مرکزی مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم در تهران طی سخنانی اظهار داشت: مؤسسه خاتم امروز در حالی دو سال از عمر خود را سپری می‌کند که در طی این مدت با محوریت خانواده در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی. برنامه‌های مختلفی را انجام داده است.

وی ادامه داد: تمامی برنامه‌های این مؤسسه در راستای خانواده و خانواده محوری بوده و در جای‌جای کشور آن ها را انجام دادیم.

چاوشیان ساخت مستند در زمینه‌های آسیب‌های اجتماعی را یکی از اقدامات برشمرد و بیان داشت: در این مدت دو مستند دختر زاگرس و خانه‌ای شیشه‌ای را در استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه و تولید کردیم که در زمینه آسیب‌های اجتماعی در این استان بود.

وی بیان داشت: تشکیل انجمن مشاوران خانواده، برگزاری نشست‌های علمی با محوریت خانواده، تأسیس اولین خبرگزاری خانواده محور در کشور - که به موضوعات خانواده تمرکز دارد -، چاپ کتاب، برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی برای بانوان و ... از جمله دیگر اقدامات این مؤسسه بوده است.

رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم ابراز داشت: باید به این مهم هم اشاره کنم که این مؤسسه به هیچ نهاد و جریانی وابسته نبوده و در دو سال اخیر نیز هیچ حمایتی از نهاد و ارگان خاصی دریافت نکرده است و همان‌طوری که بارها عنوان کردم هدف اصلی مؤسسه برنامه‌ریزی و کار برای تشکیل خانواده‌های اسلامی و تربیت معنوی در سایه اهل‌بیت (ع) است.

وی بیان داشت: درعین‌حال این مؤسسه آمادگی دارد که با تمامی نهاد و سازمان‌ها در راستای رسالت اصلی خود همکاری کند.

وی ادامه داد: مؤسسه خاتم با بهره‌گیری از برترین اساتید حوزوی و دانشگاهی سعی کرده رسالت خود را باهدف خانواده محوری و رسیدن به جامعه متعالی در سطح استانی و کشوری عملیاتی سازد.

چاوشیان با اشاره به افتتاح دفتر تهران به‌عنوان دفتر نمایندگی مرکزی مؤسسه خاتم گفت: این دفتر در راستای اخذ مجوز ملی و به‌عنوان دفتر اصلی مؤسسه خاتم و در راستای راهبری و جهت‌دهی سایر دفاتر استانی هم‌زمان با عید غدیر افتتاح شد که امیدواریم تا سال آتی سایر دفاتر خاتم را در کشور بازگشایی نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =