رتبه 5 علمی پژوهشکده

پیام خانواده – مدیر گروه همکاری های علمی بین المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از دریافت رتبه پنجم پژوهشگاه در میان موسسات پژوهشی کشور خبر داد.

مهدی غلامی رئیس گروه همکاری های علمی بین المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفتگو با پیام خانواده ضمن اعلام این خبر گفت: مطابق با گزارش نتایج رتبه ­بندی دانشگاه­ها و موسسات پژوهشی ایران مندرج در سایت پایگاه ISC و وزارت عتف، مربوط به سال های 99-98، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بخش شاخص «بین­ المللی ­سازی» رتبه پنجم را در میان موسسات پژوهشی کشور کسب نموده است.

وی افزود: بر اساس نتایج همان ارزیابی، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در میان موسسات پژوهشی علوم انسانی و اجتماعی کشور رتبه اول را احراز نموده است.

غلامی ادامه داد: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در میان موسسات پژوهشی کشور و در شاخص بین­ المللی­ شدن پس از – به ترتیب - پژوهشگاه­های دانش­های بنیادین، پژوهشگاه بین­ المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و پژوهشگاه علوم و فنون هسته ­ای حائز رتبه پنج شده است.

وی در پایان یادآور شد: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در ارزیابی­های انجام شده در سال­های 96-95 و  97-96 در بخش شاخص بین­المللی­شدن – به ترتیب- حائز رتبه­های 38 و 17 شده بود.

رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی ایران (isc.ac)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =