کد خبر: 4248
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۸
علی عسگری

پیام خانواده - معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام از آغاز ششمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی با هدف اهدای یک میلیون بسته معیشتی به خانواده های آسیب دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش پیام خانواده، آقای علی عسگری, ارزش هر بسته غذایی را حدود 500 هزار تومان اعلام کرد و گفت: در مجموع ۵۰۰ میلیارد تومان به خانواده های آسیب دیده از کرونا در این مرحله از رزمایش احسان و همدلی کمک شده است.
وی با اشاره به اینکه هر ۴۵ روز یکبار, یک میلیون بسته معیشتی با حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام برای خانواده های آسیب دیده از کرونا ارسال می شود، افزود: بسته های معیشتی این مرحله، همزمان باسالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) در حال ارسال برای مناطق هدف است.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه بسته های معیشتی شامل ارزاق مصرفی اصلی مانند، برنج ، روغن ، رب ، ماکاروانی، و حبوبات است، گفت: برای بسته های برخی مناطق اقلام پروتئینی گوشت، مرغ و کنسرو نیز در نظر گرفته شده است.
وی تاکید کرد: این بسته های معیشتی با حفظ کرامت انسانی ، براساس شناسایی و ارزیابی گروه های جهادی بیشتر در حاشیه شهرها و مناطق کم برخوردار توزیع می شود.
سعید سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان نیز در این مراسم از همکاری هشت هزار گروه جهادی، پنج هزار خیریه و دو هزار گروه مردمی با بنیاد احسان خبرداد.
وی با اعلام اینکه کمک به نیازمندان جامعه از گذشته در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام بوده است، گفت: این رزمایش جدا از کمک های معمول به نیازمندان، مخصوص خانواده های آسیب دیده از کرونا است.
سلیمانی خانواده هایی که سرپرست یا شغل خود را به دلیل کرونا از دست داده اند، از جمله خانواده های هدف رزمایش همدلی و احسان خواند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =