پرسپولیس

پیام خانواده-  پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی در لیگ و جام حذفی برای پرسپولیس در دسترس است و سرخپوشان باید برای قهرمانی در آسیا برنامه‌ریزی کند.

به گزارش پیام خانواده از ایرنا، مرتضی کرمانی‌مقدم  در مورد امروز سرخپوشان برابر ذوب‌آهن در دیداری معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: ذوب‌آهن تیم سختکوشی است و جایگاه فعلی این تیم نشان دهنده قدرت آنان نیست. ذوب آهن از نظر فنی جزو تیم‌های خوب لیگ است.

وی افزود: جایگاه فعلی ذوب‌آهن باعث شده تا پرسپولیس مقابل این تیم کار سختی داشته باشد. تیم‌هایی که برای بقا در لیگ تلاش می‌کنند انگیزه زیادی دارند. به ویژه ذوب آهن روی امتیاز دیدارهای خانگی‌ حساب ویژه‌ای باز کرده و همین کار پرسپولیس را سخت خواهد کرد اما از اهمیت امتیازات این دیدار اطلاع دارند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با غیبت فرشاد فرجی و سیدجلال حسینی در این دیدار گفت: به طور قطع غیبت این نفرات اصلی بی تاثیر نخواهد بود اما این شکل تیمی پرسپولیس است که یکی از عوامل اصلی تیم یحیی بوده و هر بازیکنی در این شکل تیمی قرار می‌گیرد موثر ظاهر می‌شود.

وی گفت: کمال کامیابی‌نیا سابقه بازی در خط دفاع را دارد و او قبلا هم نشان داده که در این پست نیز می تواند موفق باشد و نشان داده که چیزی از یک دفاع وسط تخصصی کم ندارد و کادر فنی می تواند برای این دیدار حساس روی او حساب کند.

کرمانی‌مقدم ضمن انتقاد از کمیته انضباطی به خاطر برخی محرومیت بازیکنان اضافه کرد: اینکه با تخلف در فوتبال برخورد می‌شود کار بدی نیست اما باید ببینند که این درگیری‌ها چگونه آغاز شد و پس از آن عادلانه رای صادر شود. فکر می‌کنم این محرومیت‌ها از سوی کمیته انضباطی عادلانه نبود و پرسپولیس مظلوم واقع شد. چرا که هم در بازی با سپاهان و هم مقابل استقلال این اعضای تیم حریف بودند که شروع کننده درگیری‌ها بودند.

وی گفت: این مسائل و محرومیت‌ها همیشه علیه پرسپولیس اعمال شده است اما تیم نشان داده که راهش را طی می‌کند. بازیکنان اعتماد به نفس لازم را دارند تا دوباره پرسپولیس را قهرمان کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در دیدار مقابل شاهین بندرعامری در جام حذفی دیدیم که پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و مشخص بود که پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی هم برنامه دارد. به نظر من قهرمانی برای پرسپولیس در حذفی و لیگ دور از دسترس نیست و بهتر است تیم با یک برنامه خوب به سمت قهرمانی در آسیا گام بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =