کد خبر: 4093
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
طاهری امینی گلستانی

پیام خانواده - وبینار بین المللی روز جهانی تنوع فرهنگی با همکاری موسسه بین المللی صلح و ادیان و موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» روز چهارشنبه برگزار می شود.

به گزارش پیام خانواده، حجت الاسلام و المسلمین دکتر طاهر امینی گلستانی با اشاره به زمان برگزاری وبینار بین المللی گفت: بنابر آمار یونسکو حدود 27 روز جهانی متناسب با صلح و دوستی و کمکهای بشر دوستانه و مهاجرت وجود دارد که یکی از آن روز جهانی تنوع فرهنگی دیالوگ و توسعه است. یکی از اهداف برگزاری این وبینار نیز رساندن پیام دیالوگ محور قم به دنیاست.

دکتر گلستانی ضمن اشاره به آمار روزهای جهانی متناسب با صلح و دوستی افزود: موسسه بین المللی صلح و ادیان به دلیل اهمیت دادن به موضوع صلح و دوستی با همکاری موسسه «خاتم» و میزبانی دانشگاه مجازی جامعه المصطفی اقدام به برگزاری این وبینار نموده است.

وی افزود: در این وبینار اساتید بین المللی از 12 ملیت، نمایندگانی از واتیکان، مسیحیان تهران، سازمان فرهنگ، نماینده مقام معظم رهبری حضور خواهند داشت.

برگزاری وبینار بین المللی روز جهانی تنوع فرهنگی

دبیر علمی وبینار گفت: وبینار بین المللی «روز جهانی تنوع فرهنگی»   امروز از ساعت ساعت 14 – 16 به وقت ایران برگزار می گردد که علاقه مندان می توانند با لینک  Live.mou.ir/research در وبینار حضور پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =