سید محمدحسین چاوشیان

پیام خانواده- رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم از برگزاری موفقیت‌آمیز اولین دوره توانمندسازی حضور بانوان در بازار سرمایه و بورس خبر داد.

به گزارش پیام خانواده، سید محمدحسین چاوشیان با اشاره به برگزاری اولین دوره توانمندسازی حضور بانوان در بورس اظهار داشت: این دوره که با مشارکت معاونت زنان ریاست‌جمهوری و مؤسسه خاتم برگزار شد به‌منظور آشنایی بانوان با بورس و بازار سرمایه بود که با استقبال خوبی همراه شد.
وی ادامه داد: در این طرح ۲۰۰ نفر از بانوان سراسر کشور در یک دوره ۳۰ جلسه‌ای حضور داشتند و توانستند تمامی مراحل حضور در این بازار و فعالیت را فرابگیرند.
چاوشیان تأکید کرد: توانمندسازی بانوان یکی از اهداف اصلی این مؤسسه است که در دو سال گذشته مؤسسه در این مسیر قدم‌های خوبی را برداشته است.
وی توجه به اسلام و معنویت را نیز مهم برشمرد و گفت: در واقع هدف ما ترویج خانواده‌های معنوی و دین‌دار در جامعه است که قطعاً در صورت ترویج این نوع سبک زندگی در خانواده‌ها شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.
رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم تأکید کرد: در این مسیر سعی کردیم که از حضور تمامی کارشناسان این حوزه در سراسر کشور بهره بگیریم تا قدم‌های خوب و مثبتی را برای اعتلای خانواده در کشور برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =