سوریه

پیام خانواده- وزارت خارجه سوریه مجددا از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست تجاوزات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و ضمن بازخواست این رژیم گام‌های قاطعانه و فوری برای منع تکرار تجاوزات بردارد.

به گزارش پیام خانواده از ایسنا، به نقل از سایت خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، دمشق به رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای خطرناک تجاوزات مداومش به این کشور هشدار داد و از شورای امنیت خواست تدابیر قاطعانه و فوری را برای بازداشتن از تکرار این حملات اتخاذ کند.

وزارت خارجه سوریه در دو نامه به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت از حملات جدید رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت: در ساعت ۱۰:۱۶ شامگاه یکشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حمله موشکی از سمت جولان اشغالی سوریه به بعضی اهداف واقع در اطراف دمشق را انجام دادند.

وزارت امور خارجه و مهاجران این کشور روز شنبه نیز در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت تایید کرد که با حمله روز گذشته جنگنده‌های آمریکا به پایگاه‌های استان دیر الزور در نزدیکی مرز سوریه و عراق، واشنگتن مفاد قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل متحد را نقض کرده است.

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که تجاوزهای مکرر اسرائیل به سوریه در حمایت از شرکای این رژیم و مزدوران تروریست آن موفق نشده و نخواهد شد. کما اینکه این رژیم نمی‌تواند ارتش سوریه را از ادامه پیروزی‌ها در زمینه مبارزه با تروریسم و مزدوران خود در بسیاری از مناطق سوریه باز دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =