99

پیام خانواده - هر شش نشریه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمایه مهم علم سنجی دنیا با عنوان: ایندکس کوپرنیکوس (Index Copernicus) نمایه سازی شدند.


به گزارش پیام خانواده به نقل از گروه همکاری های علمی بین المللی پژوهشگاه: این نمایه با ایندکسینگ بیش از 60 هزار عنوان نشریه تخصصی از سراسر دنیا نسبت به رتبه بندی و ارزیابی آنها بر اساس شاخص های علم سنجی اقدام می نماید و سالیانه تعدادی از نشریات را در صورت عدم احراز امتیازات لازم از این نمایه خارج می نماید.

همچنین گردش اطلاعات نشریات نمایه شده میان نشریات عضو در این نمایه و اطلاع رسانی مستمر مقالات منتشر شده توسط نشریات از مزیت های این نمایه است. ضمن آنکه ورود دیتای نشریات به سایر نمایه های مهم بین المللی مرتبط با این شبکه گسترده علمی نیز از دیگر ویژگی های نمایه ایندکس کوپرنیکوس است.

این نمایه بین المللی با عنوان اختصاری ICI در ورود نشریات پژوهشگاه به نظام رتبه بندی SCImago Journal Ranking نقش مهمی ایفا می نماید.

مشاهده نشریات پژوهشگاه در این نمایه از طریق لینک ذیل امکان پذیر است. نمایه بین المللی نشریات پژوهشگاه در ستون سمت راست (صفحه انگلیسی) و ستون سمت چپ (صفحه فارسی) پرتال نشریات قابل مشاهده است:red_circle:https://journals.indexcopernicus.com/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =