همایش

پیام خانواده- همایش "مداخلات روانشناختی خانواده محور در مدیریت اضطراب" با حضور اساتید مطرح روانشناسی روز دوشنبه 21 خرداد ساعت 15 در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود. 

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ در این همایش غلامعلی افروز "استاد ممتاز دانشگاه تهران"، سید محسن فاطمی"فوق دکتری روانشناسی از دانشگاه هاروارد"، فرهاد چنگیزی "دکتری روانشناسی کودکان استثنایی" و ناصرالدین کاظمی "دکتری روانشناسی کودکان استثنایی" به سخنرانی پیرامون موضوعاتی چون چرا اضطراب داریم؟ ریشه های پدیدآیی اضطراب کدامند؟ چگونه بر اضطراب خودمان غلبه کنیم؟ چه کنیم افسرده نشویم، والدین چگونه اضطراب فرزند را کاهش می دهند؟ و ... می پردارند.

این همایش به همت مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره احیا با همکاری فرهنگسرای خانواده، رسانه سلامت روان ایران و موسسه فرهنگی تربیتی تحکیم خانواده برگزار می شود.

همچنین به شرکت کنندگان در همایش مداخلات روان شناختی خانواده محور گواهی معتبر اعطا می شود.

تنش و اضطراب، نقش بسزایی در افزایش بار بیماری‌ها دارد، بررسی راهکارهای علمی کاهش تنش، اضطراب و اطلاع رسانی به مردم برای کاهش اضطراب از اهداف همایش است.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88717195 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =