عباس اورسجی

رئیس فدراسیون کبدی گفت: هر فردی که در این مرز و بوم زندگی می‌کند، وظیفه شرعی و قانونی دارد تا در انتخابات شرکت کند.

به گزارش پیام خانواده   عباس اورسجی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره لزوم حضور ورزشکاران در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: هر فردی که در این مرز و بوم زندگی می‌کند، وظیفه شرعی و قانونی دارد تا در انتخابات شرکت کند. جامعه ورزش کبدی نیز اعلام می‌دارد که همه در انتخابات شرکت می‌کنیم و به پیام رهبرمان لبیک می‌گوییم.

وی افزود: لازمه هر کشوری داشتن قانون اساسی است و اجرای درست قانون اساسی با انتخاب درست و صحیح نمایندگان است و باید به افراد شایسته و اصلح رای دهیم و آنها را روانه مجلس کنیم تا بتوانند قوانین را به درستی اعلام کنند. داشتن قانون قوی و خوب برای رفاه اجتماع می‌تواند اثرگذار باشد، بنابراین با حضورمان در انتخابات و انتخاب افراد شایسته می‌توانیم به بهبود عملکرد و فعالیت‌های مختلف سیاسی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی کمک کنیم.

رئیس فدراسیون کبدی درباره لزوم حمایت از مردم فلسطین گفت: غزه تنها نیست و ما جامعه ورزش ایران حمایت خود را صد درصد از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام می‌کنیم. متاسفانه این روزها در زمستان سرد و سخت شاهد بی‌خانمان شدن کودکان و بانوان در غزه هستیم. جامعه جهانی باید بپا خیزد. همانطور که شاهد هستیم در اقصی نقاط مختلف دنیا مردم خارج از هرگونه تعصبات سیاسی در حمایت از مردم غزه راهپیمایی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =