حسین رسولی

پرتابگر طلایی آسیا گفت: چشم همه به من است تا جایگزین خوبی برای احسان حدادی باشم و چندین سال مدال بیاورم اما می‌ترسم عمر ورزشی من کوتاه شود زیرا شرایط مانند آن زمان که حدادی تمرین می‌کرد، نیست.

به گزارش پیام خانواده   حسین رسولی دارنده طلای بازی‌های آسیایی هانگژو در گفت‌وگو با ایرنا درباره برنامه‌های پیش روی خود، اظهار داشت: فدراسیون دوومیدانی هیچ برنامه خاصی برایم ندارد. بعد از بازی‌های آسیایی قول داده بود که اگر به طلا برسم، ۲۰۰ میلیون تومان به من می‌دهند و یک هفته بعد از بازگشت از هانگژو هم ۷۵۰ میلیون تومان پاداش کمیته را پرداخت کردند. پیش از بازی‌ها عنوان کرده بودند که در صورت کسب طلا در بازی‌ها از سربازی معاف می‌شویم اما هنوز این کار انجام نشده است. فدراسیون گفته بود که باید در این زمینه نامه‌ای به وزارت ورزش بزند اما هنوز به من خبری ندادند. همچنین قرار بود شغلی در بانک برایم جور کنند و با وزارت در این زمینه رایزنی داشته باشند اما معلوم نیست این موضوع هم به کجا رسیده است. ما از لحاظ شغلی مشکل داریم و فعلا همه چیز در حد وعده و وعید است.

وی افزود: ۹ ماه قبل از بازی‌ها تمریناتم را آغاز کردم و ۶ ماه آن در ورزشگاه آفتاب انقلاب با شرایط خیلی بدی سپری شد. از لحاظ تغذیه و اسکان و بدون هیچ درآمدی وضعیت بدی داشتم. از زمانی که افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی شد، با هتل شهر هماهنگ کرد و تقریبا ۲۰ روز قبل از مسابقات قهرمانی آسیا تایلند در این هتل اقامت کردم که از لحاظ امکاناتی خیلی ضعیف بود و نمی‌توان با کشورهای دیگر قیاس کرد.

پرتابگر طلایی آسیا عنوان کرد: حس خیلی خوبی بود که با کسب طلا در بازی‌ها توانستم جایگزین احسان حدادی شوم اما چون آسیب دیدگی داشتم، نتوانستم رکورد بالاتری پرتاب کنم. از لحاظ بدنی خیلی آماده بودم و ۲۰ روز قبل از مسابقات نتوانستم خودم را به ۱۰۰ درصد آمادگی برسانم. الان چشم همه به من است تا جایگزین خوبی برای حدادی باشم و چندین سال مدال بیاورم اما می‌ترسم عمر ‌رزشی من کوتاه شود زیرا شرایط مانند آن زمان که حدادی تمرین می‌کرد، نیست. حدادی پس از کسب طلایم در بازی‌های آسیایی گفت که دمت گرم که طلای پرتاب دیسک از ایران بیرون نرفت و امیدوار است بتوانم برای ایران افتخار آفرینی کنم. وی گفت که این پتانسیل را در من می‌بیند که حتی بهتر از او پرتاب کنم.

وی ادامه داد: مسئولان کم لطفی دارند و ما را به حال خودمان رها کردند. فکر می‌کردم بعد از بازی‌ها برای المپیک با من تماس بگیرند و بگویند که برای رسیدن به سهمیه به چه چیزی نیاز دارم و آیا سهمیه گرفتم یا نگرفتم. نه تنها تماسی هم نگرفتند حتی استان مرکزی که محل زندگی من است، تنها یک جایزه ۳۰ میلیونی به من داد.

رسولی یادآور شد: افشین داوری هم قول داده بود تا کارهایم را پیگیری کند اما متاسفانه او درگیر انتخابات فدراسیون است و فراموش می‌کند که طلای بازی‌ها را گرفتم و باید نگاه ویژه‌ای به من شود. از وقتی که از هانگژو برگشتم گفتم که قراردادم را با مربی یعنی هادی سپهرزاد بنویسید و درخواست یک اتاق در مجموعه آفتاب انقلاب را دادم اما متاسفانه امروز و فردا می‌کنند و خبری از اتاق نیست. من که درخواست اردوی آمریکا ندادم، درخواست یک اتاق در آفتاب انقلاب را دادم و هنوز خبری نیست تا تمریناتم را شروع کنم.

وی خاطرنشان کرد: من در شرایط خیلی بدی تمرین کردم. دو سال درگیر مصدومیت کمرم بودم. در بازی‌های آسیایی توانستم ۶۳ متر پرتاب کنم اما در تمریناتم ۶۴ متر پرتاب کردم. انتظار دارم تا شرایط تمرینی و اردویی من مانند وضعیت اروپایی‌ها شود. می‌توانم عدد خوبی پرتاب کنم. شاید در این المپیک به مدال نرسم اما در المپیک بعدی حتما مدال خواهم گرفت.

پرتابگر طلایی آسیا گفت: اردوهای خارجی را در برنامه خود گنجاندم و البته این اردوها باید در کشوری باشد که بتوانم چند مسابقه هم آنجا شرکت کنم و از لحاظ رنکینگی بالا بروم. حالا اول وعده یک اتاق در خوابگاه مجموعه آفتاب انقلاب را محقق کنند. لطفا مسئولان زودتر اقدامات لازم را انجام دهند زیرا تنها ۹ ماه تا المپیک مانده و دیر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =