سرمربی تیم بسکتبال

سرمربی تیم بسکتبال طبیعت گفت: حضور بازیکنان خارجی با کیفیت سطح فنی لیگ را افزایش داده و باعث شده حساسیت این رقابت‌ها افزایش یابد.

به گزارش پیام خانواده   روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شرایط کنونی سوپرلیگ بسکتبال کشورمان، اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم ما پس از کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در سوپرلیگ را کسب کرده بدون شک نیاز به هماهنگی بیشتر برای اثبات شایستگی‌های خود دارد و هنوز با آن شرایطی که ما انتظار داریم نرسیده، اما بازی به بازی بهتر می‌شویم و این موضوع نیاز به زمان و صبوری دارد.

وی یادآور شد: با حمایت مدیران مجموعه، تیم خوب و یکدستی را روانه این رقابت‌ها کرده‌ایم، برای آنکه خلاء‌های موجود را به خوبی پر کنیم از بازیکنان خارجی با کیفیت بهره برده‌ایم و در کل می‌توانم بگویم طبعیت در این فصل یک تیم کامل است.

سرمربی تیم بسکتبال طبیعت در خصوص بازی تیمش در هفته سوم برابر مهرام خاطر نشان کرد: اول باید بگویم لیگ سختی را شاهد هستیم و هیچ بازی برای تیم‌ها آسان نبوده و نخواهد بود و نمی‌توان از قبل نتایج را پیش‌بینی کرد. یکی از نقاط قوت لیگ امسال به پخش شدن بازیکنان با کیفیت در تیم‌های مختلف است که باعث شده همه تیم‌ها برای برنده شدن و اثبات شایستگی‌های خود، رقابت‌ سختی را پیش رو داشته باشند. در خصوص بازی با مهرام هم باید گفت رقابت با این تیم سخت است و این را می‌دانیم چراکه آنها سابقه طولانی در لیگ دارند. از جمله تیم‌هایی هستند که عناوین مختلف قهرمانی را یدک می‌کشند، بازیکنان خوب و کادر فنی با دانش از جمله خصوصیات مهرام است و با توجه به آمادگی و و شرایط خوبی که ما داریم بدون شک دیدار جذابی خواهد بود.

آبکناری در مورد حضور بازیکنان خارجی از ابتدای لیگ هم گفت: بازیکنان خارجی با کیفیت بدون شک سطح لیگ را افزایش می‌دهند و می‌توانند به بسکتبال ما و بازیکنان جوان کمک کنند. خوشبختانه در لیگ امسال شاهد هستیم بازیکنانی به ایران آمدند که از سطح فنی خوبی برخوردار بوده و با توجه به اینکه از ابتدای مسابقات به جمع ما اضافه شدند حساسیت و جذابیت‌های لیگ را افزایش می‌دهند.

گفتنی است در پایان هفته دوم لیگ برتر بسکتبال تیم‌های شهرداری گرگان، ‌مهرام، طبیعت و پالایش نفت آبادان در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند. رقابت‌های این هفته دوشنبه ۱۵ آبان برگزار می‌شود که مهرام در دیداری خانگی و از ساعت ۱۶به پذیرای طبیعت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =