مترسک

پیام خانواده-دبیر شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی - تهران: دانش آموزان تهرانی با ساخت مَترسک، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان بی‌گناه غزه، اعلام می‌کنند.

به گزارش پیام خانواده؛ حجت الاسلام احمد قادری دبیر شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی با اعلام این خبر افزود: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و در آستانه‌ی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، پویش ساخت "مَترسک‌های کودک‌کُش" جهت حضور در راهپیمایی برگزار می‌گردد.

وی نشان دادن انزجار نسبت به استکبار جهانی، خصوصاََ جنایات اخیرِ رژیم مُستبد، ظالم و پلیدِ صهیونیستی را در حقیقت اعلام برائت از دشمنان دین دانست و افزود: یکی از فروع دین ما، مسئله‌ی برائت جُستن از دشمنان خداست و راهپیماییِ ۱۳ آبان، یکی از بهترین عرصه‌ها برای انجام این فریضه و واجب دینی‌ است.

حجت الاسلام قادری همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: "گاهی شنیده می‌شود دشمنان ملّت ایران، از جمله از دهان نحسِ نجسِ سگِ هار منطقه در رژیم صهیونیستی، چانه می‌جنبانند که ایران تهدید همه‌ی جهان است؛ نه، این سخنِ دشمن و درست نقطه‌ی مقابل ممشای اسلامی است"، گفت: اگر امروز به اصل و واجب فراموش‌شده‌یِ جهاد تبیین نپردازیم و نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب را از دسیسه‌ها، نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنان ملّت، با خبر و آگاه نکنیم، در حقیقت زمینه‌ی گمراهیِ نوجوانان و جوانان‌مان را فراهم کرده‌ایم و خدای ناکرده در منجلاب انواع شبهه‌ها در فضای مجازی و حقیقیِ جامعه، گرفتار خواهند شد.

دبیر شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی پویش ساخت "مَترسک‌های کودک‌کُش" را ابتکاری از کارگروه فرهنگی این شورا دانست و افزود: کلیه‌ی دانش آموزانِ عزیزِ تهرانی که تمایل به شرکت در این پویش دارند، لازم است تا روز شنبه، مترسک‌های خود را در ابعاد و چهره‌های دلخواه از ابرقُلدُرهای عالَم، مثل: "بایدن"، "نتانیاهو" و ... آماده نمایند و ضمن حضور در راهپیمایی، مترسکِ دست‌سازِ خود را به نمایش بگذارند.

وی در پایان به چگونگی ثبت نام اشاره کرد و گفت: ارسال عبارت: مترسک‌های کودک کُش به سامانه‌ی ۶۶۰۰۰۲۵۱۵۴، ورود از طریق QR و ثبت نام از طریق لینک زیر، جهت اعلام آمادگیِ حضور در پویش، در دسترس دانش آموزان خواهد بود.
https://survey.porsline.ir/s/L060Rlg
گفتنی است اولین پویش ساخت "مترسک‌های کودک‌کُش" به همّت شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی در یوم الله ۱۳ آبان با یکصد جایزه‌ی نقدی دو میلیون ریالی، برگزار خواهد شد.

زهراابراهیمی آزاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =