حزب‌الله لبنان

حزب‌الله لبنان عصر امروز (سه شنبه) چهار بیانیه جداگانه درباره حملات امروز خود به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی منتشر کرد.

به گزارش پیام خانواده حزب الله لبنان در بیانیه‌ اول خود اعلام کرد که مجاهدان مقاومت اسلامی صبح امروز یک جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه المطله ـ در شمال فلسطین اشغالی ـ هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به دشمن وارد کردند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده که مجاهدان مقاومت اسلامی ظهر امروز یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه نظامی «رامیم» (شمال فلسطین اشغالی) هدف قرار دادند که این حمله باعث وقوع تلفات در دشمن شد.

حزب‌الله در سومین بیانیه امروز خود اعلام کرد که مجاهدان مقاومت اسلامی ۵ مقر صهیونیستی مرزی زرعیت، الصدح، جبل الدیر، المالکیه و برکه ریشا را با سلاح مناسب هدف حمله مستقیم قرار دادند.

مقاومت لبنان در بیانیه چهارم خود گفت که گروه شهیدان محمود احمد بیز و حسین عباس فصایی در مقاومت اسلامی بعدازظهر امروز مورخ ۱۷/۱۰/۲۰۲۳ تجمع نظامیان ارتش رژیم اشغالگر در پادگان «برانیت» را با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار دادند که این حمله تعدادی کشته و مجروح از نیروهای دشمن بر جای گذاشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =