سم‌زدایی دیجیتال

کل اخبار:1
  • سم‌زدایی دیجیتال؛ چرا باید از صفحه‌ها فاصله بگیریم؟

    سم‌زدایی دیجیتال؛ چرا باید از صفحه‌ها فاصله بگیریم؟

    اسکرول بی‌پایان در شبکه‌های اجتماعی، چک کردن مداوم نوتیفیکیشن‌ها و نگاه خیره به صفحه گوشی، نه تنها زمان را می‌دزدد، بلکه سلامت روان و جسم را نیز هدف می‌گیرد. مطالعات نشان می‌دهد که استفاده بیش از حد از گوشی‌های هوشمند با افسردگی، اضطراب، مشکلات خواب و کاهش عزت نفس مرتبط است و حتی می‌تواند تغییراتی شبیه به اعتیاد در مغز ایجاد کند.