کد خبر: 7333
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
2

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی یک نهاد خدمت رسان است و با همت کارکنان در آستانه یک تحول و به روز رسانی بزرگ قرار دارد.

به گزارش پیام خانواده از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، دکتر ابولفضل عفت نژاد در همایش مدیران و کارگزاران هسته های گزینش کشور در قم با تاکید بر لزوم توجه ویژه به مباحث گزینش گفت: مدیران و کارگزاران هسته های گزینش تامین اجتماعی در کشور از زبده ترین کارکنان سازمان هستند که هم تعهد دارند و هم تخصص.
وی افزود: رعایت موازین اسلامی، شرعی و قانونی توسط تمام کارکنان سازمان در هر سطحی لازم و ضروری است و گزینشگران این موضوع مهم را در بررسی ها لحاظ کنند.
عفت نژاد به گزینشگران توصیه کرد: در انتخاب و بررسی ها بایستی تدین و اعتقاد به آرمانهای انقلاب و نظام مقدس اسلامی در کنار تخصص لازم برای انجام مسئولیت مورد توجه قرار بگیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: در انتصاب مدیران در دوره جدید، شاخص های دینی، انقلابی، مذهبی و اعتقادی افراد در کار تخصص اهمیت دارند.
وی بر لزوم رعایت عفاف و حجاب توسط همه کارکنان مرد و زن در مراکز بیمه ای و درمانی تاکید کرد.
عفت نژاد با اشاره به ترکیب جدید هیات های رسیدگی به تخلفات کارکنان سازمان خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی در دوره جدید مدیریتی خود، عزم جدی در نظارت همه جانبه و قاطع در امور و رسیدگی به تخلفات احتمالی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =