بهادری جهرمی

پیام خانواده - رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: امروز حدود ٨٠٠ مشاور خانواده قوه قضاییه در سراسر کشور ادای سوگند انجام داده و کار خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش پیام خانواده، علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در آئین تحلیف مشاوران خانواده قوه قضائیه، گفت: امروز حدود ٨٠٠ مشاور خانواده قوه قضائیه در سراسر کشور ادای سوگند انجام داده و کار خود را آغاز می‌کنند.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه خاطرنشان کرد: حوزه مشاوره پیش از طلاق، بسیار سخت‌تر از سایر اقسام مشاوره است؛ چرا که خانواده در این مرحله در حال از بین رفتن است و لذا باید حوزه مشاوره را برای صیانت از نهاد خانواده به عقب برگردانیم.

وی اظهار کرد: برای کاهش طلاق می‌توان به این ظرفیت اعتماد و اتکا کرد و لازم است مشاوران به سوگندی که امروز می‌خورند پایبند باشند و آن را تشریفاتی ندانند و نیت کنند تا به آن وفادار بمانند.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با تاکید بر اینکه رعایت شأن از التزامات حقوقی است، گفت: همه باید احساس کنند که کسی که در دستگاه قضائی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند، نسبت به او انتظاراتی وجود دارد که این انتظارات به جاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =