کد خبر: 13828
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
وزیر بهداشت

وزیر بهداشت با بیان اینکه ۱۷ هزار تخت درمانی در کشور افتتاح شده، گفت: تا پایان دولت حداقل یک هزار تخت درمانی دیگر در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پیام خانواده  از رشت، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز در نشست مشترک با آیت‌الله فلاحتی نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و همراهانش، اظهار کرد: ادامه راه شهید رئیسی تکلیفی بر ما بوده و شهادت این شخصیت ارزشمند آغازی برای ادامه خدمت است.وی با بیان اینکه در ادامه کار دولت توقف وجود ندارد، افزود: تمام تلاش ما اتمام و بهره‌برداری از طرح‌های سلامت‌محور است.وزیر بهداشت با بیان اینکه ۱۷ هزار تخت درمانی در کشور افتتاح شده، گفت: تا پایان دولت حداقل یک هزار تخت درمانی دیگر در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.عین اللهی با اشاره به خدمات دولت در حوزه جوانی جمعیت، خاطرنشان کرد: خدمات دولت در قرارگاه جوانی جمعیت شتاب گرفته است.

به گفته وی، پنج دهک اول جامعه تحت پوشش کامل بیمه سلامت هستند و نسخه الکترونیک از ۱۰ درصد در ابتدای دولت به ۹۰ درصد افزایش یافته است.وزیر بهداشت همچنین از رایگان شدن کامل درمان کودکان زیر ۷ سال خبر. دادو گفت: این طرح برای اولین بار در کشور اجرا می‌شود و اقدامی راهبری در صیانت از جمعیت است. عین اللهی با اشاره به محرومیت نظام سلامت در گیلان، افزود: نسبت تخت به جمعیت در گیلان خوب نیست و دولت در تلاش است تا با بهره‌برداری سریع‌تر از بیمارستان ۴۲۱ تختخوابی لاکان این وضعیت را بهبود ببخشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =