کد خبر: 12110
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
وحدتی شبیری

پیام خانواده- استاد حوزه و دانشگاه گفت: بانوان فاطمی در هشت سال دفاع مقدس، پشتیبان رزمندگان اسلام بودند.

به گزارش پیام خانواده؛ حجت الاسلام سید حسن وحدتی شبیری پیش از ظهر جمعه در آئین تجمع بانوان فاطمی «بانوان عصر ظهور» و تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در مصلای بیت المقدس اراک اظهار کرد: زن و مرد از نظر پیمودن مسیر کمال و رسیدن به اوج کمالات انسانی برابر هستند و بانوان می‌توانند بنده برگزیده خدا و همانند حضرت فاطمه زهرا (س)، خدیجه و هاجر به عنوان اسوه و الگویی برای جهانیان مطرح باشند.

وی افزود: ولادت حضرت فاطمه (س) نقطه عطفی در تاریخ بشریت بود و زندگی بشریت را متحول و نگاه انسان‌ها را به زنان تغییر داد همچنین شخصیت زن را به عنوان همسر و مادر به گونه‌ای معرفی کرد که زن می‌تواند نقش بی بدیل و کانون آرامش برای خانواده به تعبیر رهبر معظم انقلاب داشته باشد.

وحدتی شبیری بیان کرد: بانوان فاطمی هشت سال دوران جنگ، رزمندگان را پشتیبانی کردند و همسر و فرزندان خود را برای دفاع از جان و نوامیس مردم و دفاع از مرزهای کشور رهسپار جبهه‌های جنگ کردند و برای دفاع از حریم ولایت و امامت جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی عبادت و اولین و آخرین بانوی بانوان جهان است و می‌توان با گام برداشتن در مسیر نماز، عبادت، زندگی فردی، قناعت، ایثار و کمک به فقرا و نیازمندان یک گام به این الگوی اسوه نزدیک تر شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =