رهبر انقلاب

رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه حج امسال، حج برائت است، تاکید کردند: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند.

به گزارش پیام خانواده  دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

گزیده ای از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار اظهار داشتند: حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد داد.

حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد.

ایشان در ادامه بیان داشتند: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند.

رهبر انقلاب ادامه دادند: امسال، حج ما حج برائت است بنابر تعالیمی که جناب ابراهیم به ما داده است. البته از اول انقلاب برائت در حج وجود داشته است، جاری شده است، باید هم بماند و باشد لکن حج امسال بالخصوص حج برائت است.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: این حوادثی که در غزه پیش می‌آید و این حادثه‌ عجیب، عظیم، این آشکار شدن چهره‌ خون‌آشام یک مجموعه‌ برخاسته‌ از تمدن غربی، اینها چیزهایی است که توجه به آن، مخصوص امروز و این‌ روزها نیست، این در تاریخ خواهد ماند.

ایشان یادآورشدند: آنچه که امروز دارد اتفاق می‌افتد در غزه و فلسطین، این حملات وحشیانه و سگ هار صهیونیست و عناصر خون‌آشام صهیونیست، از یک طرف، آن مظلومیت و در عین حال مقاومت مردم مسلمان غزه، از یک طرف، هرکدام یک نشانه‌ عظیم و شاخصی است که در تاریخ می‌ماند. اینها شاخص های مهمی است که راه را به آینده‌ بشریت نشان خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =