انتظاری

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و توانایی این را دارد تا در دربی به پیروزی برسد چرا که بازیکنان این تیم هم روحیه خوبی دارند و هم با هم هماهنگ هستند.

به گزارش پیام خانواده  سهراب انتظاری در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به برتری سرخپوشان برابر مس کرمان در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوب و جذابی بود. مس برای بقا در لیگ می‌جنگید و پرسپولیس هم برای قهرمانی. چنین مسابقاتی حتی حساس تر از تقابل تیم‌های مدعی است.

وی افزود: پرسپولیس خوب و منطقی بازی کرد و در بیشتر دقایق توپ و میدان را در اختیار داشت. نباید از عملکرد خوب مس هم گذشت اما پرسپولیس با تجربه خوبش توانست شرایط را کنترل کند و سه امتیاز حساس این بازی را بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با رقابت و جنگ بالای جدول برای قهرمانی گفت: الان با توجه به برد استقلال و سپاهان، رقابت به اوج خود رسیده است اما این رقابت تا هفته پایانی ادامه خواهد داشت و هنوز چیزی تمام نشده است.

وی در مورد اختلاف یک امتیازی پرسپولیس با استقلال و سپاهان در بالای جدول گفت: این یک امتیاز اختلافی نیست که قابل جبران نباشد.هیچ تیمی نمی‌تواند روند خوبش را هفته‌ها حفظ کند و با کوچکترین لغزش، پرسپولیس به صدر جدول باز می‌گردد.

وی در مورد دربی پیش رو تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس شرایط مشابهی دارند و قبل از دربی بردهای حساسی را کسب کردند.به طور حتم هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به زمین می‌آیند و دربی حساسی را شاهد خواهیم بود.

انتظاری افزود: برنده دربی بیشتر راه قهرمانی را طی خواهد کرد؛ چرا که علاوه بر خارج کردن حریفش از رقابت قهرمانی، امتیازات حساسی را هم کسب می کند. به نظر من بازی جذابی را شاهد خواهیم بود.

مهاجم اسبق پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و توانایی این را دارد تا در این مسابقه به برد برسد چرا که بازیکنان این تیم هم روحیه خوبی دارند و هم با هم هماهنگ هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =