کد خبر: 7796
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
سردفتران و دفتر یاران استان قم

دبیر هیئت‌مدیره کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم از برگزاری ماهانه کلاس‌های آموزشی ویژه سردفتران و دفتر یاران استان قم خبر داد و گفت: هر ماه سه جلسه در زمینه‌های مختلف خواهیم داشت.

به گزارش پیام خانواده عباس سپهر منصوری با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی در ساختمان مرکزی کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم اظهار کرد: تا سال ۹۸ کارگاه‌های آموزشی به همت کمیسیون علمی و آموزشی کانون با موضوعات مختلف برگزار می‌شد که با شیوع کرونا این جلسات لغو و تنها چند مورد به‌صورت مجازی برگزار شد. امسال با فروکش کردن بیماری کرونا کمیسیون علمی باتوجه‌به گزارش‌هایی که بازرسان کانون از دفاتر در خصوص موارد اختلافی که موجب اتخاذ رویه‌های مختلف شده بود، داشتند تصمیم گرفتند که با برنامه‌ریزی موضوعاتی را در نظر بگیرند که به‌صورت کارگاهی در کانون موردبحث قرار بگیرد.

سپهر منصوری تأکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی ها هر ماه سه جلسه کارگاهی با موضوعات مختلف خواهیم داشت که در ماه جاری جلسات با موضوع شناسایی پلاک‌ها، پلاک‌کوبی و مقسم‌های اراضی و املاک واقع در قم است که با حضور آقای مسرور سردفتر شماره ۲۵ و کارشناس باسابقه ثبتی در حال برگزاری است.

دبیر هیئت‌مدیره کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم در بخش بعدی به موضوع اجرا خواهیم پرداخت تا سؤالاتی که سردفتران ، دفتر یاران و کارمندان در این بخش دارند نیز پاسخ داده شود.
سپهر منصوری تصریح کرد: علاوه بر این بحث‌های در خصوص وقف صلح وکالت و اقرارنامه‌ها خواهیم داشت که امیدواریم برای همکاران قابل استفاده باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =