پیام خانواده- ارتش رژیم صهیونیستی پس از ناکامی در مقابله با تظاهرات فلسطینیان در مرز غزه، به ساخت دیوار جدید روی آورده است.

به گزارش پیام خانواده، رژیم صهیونیستی که برای مقابله با تظاهرات فلسطینیان در مرز غزه با شکست مواجه شده است، کار ساخت دومین دیوار امنیتی در مرز نوار غزه را آغاز کرد.

منابع اسرائیلی گزارش دادند که یگان مهندسی رژیم صهیونیستی و بولدوزرهای این رژیم امروز دوشنبه اعمال تغییراتی در دیوار نوار غزه با هدف ایجاد موانعی جهت دشوار کردن عبور فلسطینیان از مرز را آغاز کرده‌اند.

وبگاه اسرائیلی «واللا» گزارش داد که پس از زخمی شدن یکی از نظامیان اسرائیلی در مرز نوار غزه، تصمیم گرفته شد که به تک‌تیراندازان اجازه تیراندازی به سمت فلسطینیان در مسافتی دورتر داده شود حال آنکه پیش از این تنها به فلسطینیانی که به سمت نظامیان نزدیک می‌شدند، اجازه شلیک داده شده بود.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، ارتش رژیم صهیونیستی در حال بررسی بازگشت به وضعیت سابق و دور کردن نظامیان خود تا مسافت ده‌ها یا صدها متر از دیوار امنیتی است تا از زخمی شدن و اصابت گلوله به نظامیانش ممانعت کند.

بر اساس این گزارش، تحقیقات اولیه‌ای که یگان موسوم به گارد مرزی انجام داده، نشان می‌دهد که تظاهرات‌کنندگان فلسطینی دو یا سه بار سعی کرده‌اند سلاح نظامیان اسرائیلی را از آنها بگیرند.

روز شنبه در جریان برگزاری تظاهرات سالروز به آتش کشیده شدن مسجدالأقصی یک تک تیرانداز اسرائیلی در مرز شرقی نوار غزه هدف اصابت گلوله قرار گرفت و زخمی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =