مرفاوی

پیام خانواده- صمد مرفاوی مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد تیمش مشکل بدنی ندارد، چرا که اگر غیر از این بود تا دقیقه ۴+۹۰ دنبال زدن گل برتری نبودند.

به گزارش   پیام خانواده از تسنیم، صمد مرفاوی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: متأسفانه روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و بازیکنان از نظر روحی پایین آمدند. در نیمه دوم با بازیکنان صحبت کردیم و توانستند در زمین کارها را انجام دهند. این بازی در نهایت مساوی شد و امیدوارم در بازی‌های بعد بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم. تیم حریف در زمین خودش بازی بسته‌ای انجام داد و کار ما سخت شده بود.

وی در واکنش به طرح این موضوع که به نظر می‌رسد استقلال مشکل بدنی دارد، تصریح کرد: اگر مشکل بدنی داشتیم چطور تا دقیقه 90 حمله می‌کردیم؟! ما در دقیقه 4+90 فرصت گلزنی داشتیم. اگر مشکل بدنسازی داشتیم تا آخرین دقیقه بازی دنبال بردن نبودیم. فکر نکنم اینطور باشد که شما می‌گویید. ما بیشتر از مس دوندگی داشتیم، به خصوص در بحث حمله. مس فقط در زمین خودش بازی می‌کرد و به فکر ضدحملات بود.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه پنج بازیکن تیمش در جریان بازی تعویض شدند، گفت: تعویض برای چه چیزی گذاشته‌اند؟ ما می‌توانستیم پنج تعویض انجام دهیم که انجام دادیم. تعویض برای زمان‌هایی است که بازیکنی مصدوم شود یا سیستم بازی تغییر کند. سؤال شما به جا نبود!

مرفاوی که زمانی در کرمان مربیگری کرده است، ارزیابی‌اش از وضعیت فوتبال این استان را اینطور بیان کرد: من در استان کرمان مربیگری کرده‌ام. کرمان پتانسیل بالایی داشته و به لحاظ اقتصادی منابع خوبی دارد. کرمان در ورزش و فوتبال تیم‌های خوبی داشته است و دارد. شرکت مس این توانایی را دارد که استادیوم بسازد که این مسئله توانمندی استان کرمان را نشان می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =