کد خبر: 12912
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
کرم‌رضا پیریایی

کرم‌رضا پیریایی در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: ممکن است نامزدها برنامه‌ای برای انتخابات ارائه بدهند اما موضوعی که باید مورد توجه قرار بگیرد توجه به مردم است.

به گزارش پیام خانواده  عضو هیئت رئیسه مجمع استانداران کشور افزود: در انتخابات با شعارها مواجه می شویم که این شعارها را می‌توان به یک کتاب تبدیل کرد اما آن شعار نیازمند رویکرد عملیاتی است.
وی بیان کرد: باور در جامعه کم شده و نامزدها شعار می دهند، استعداد مسئولین و نخبگان در قم بسیار بالاست و اگر بتوانیم در آمایش سرزمینی به استعدادهای قم توجه شود فضا بهتر می شود.
پیریایی با اشاره به اقدامات عمرانی و پیشرفت شهر قم عنوان کرد: قم در دوره پیش از سال 1384 با پس از آن قابل مقایسه نیست و اقدامات بسیار خوبی در این شهر انجام شده است.
عضو هیئت رئیسه مجمع استانداران کشور افزود: نامزدها نباید در انتخابات پول پاشی انجام بدهند، موضوعی که باید توجه شود توجه به قانون است.
وی حرکت در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در دوران دفاع مقدس به صورت داوطلب در جبهه جنوب و غرب حضور داشتم.
پیریایی عنوان کرد: "قانون گذاری و نظارت" دو موضوعی است که نامزدها باید به آن توجه کنند و معیشت و اقتصاد و رفاه جامعه مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =