تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل برزیل مغلوب شد.

به گزارش پیام خانواده  دیدار تیم‌های ملی ایران و برزیل از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه D۳ شهر دبی امارات برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر ۲ تیم ملی برزیل به پایان رسید.
ساحلی‌بازان ایران تاکنون هفت دوره در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند و در سال ۲۰۱۷ به مدال برنز رسیده بودند. ایران بعد از ۲ دوره غیبت پس از هفت سال یک‌بار دیگر در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد. تیم ملی اسپانیا بعد از قهرمانی در اروپا پا به این مسابقات گذاشت.

برزیل با ۵ عنوان قهرمانی لقب پرافتخارترین تیم جهان را یدک می‌کشد. ساحلی‌بازان ایران موفق شدند با این برتری برای اولین‌بار به فینال این رقابت‌ها صعود کنند. تیم ملی ژاپن تنها تیم آسیایی بود که تا قبل این دوره موفق شده بود به فینال صعود کند.
تیم ملی کشورمان در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های ملی اسپانیا، تاهیتی و آرژانتین هم‌گروه بود. ساحلی بازان ایران موفق با برتری در ۳ دیدار مرحله گروهی به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. یوزها در این مرحله با برتری ۲ بر یک مقابل میزبان پا به نیمه نهایی گذاشتند.در مقابل برزیل در گروه D با پرتغال، مکزیک و عمان هم‌گروه بود که موفق شد بابرتری در ۳ دیدار به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود. برزیلی‌ها با برتری ۸ بر ۴ مقابل ژاپن به این مرحله رسیدند.

ساحلی‌بازان ایران وقت اول را طوفانی آغاز کردند و موفق شدند خیلی زود توسط علی میرشکاری به گل اول دست پیدا کنند، میرشکاری با یک شوت بیرون پا تماشایی قفل دروازه برزیل را باز کرد. در ادامه مسلم مسیگر با ضربه چیپ تماشایی می‌توانست اختلاف را به ۲ گل افزایش دهد اما مدافع برزیل توپ را از روی خط برگشت داد تا وقت اول با برتری یک بر صفر ایران به پایان برسد.


یوزهای ایرانی بدون ترس از نام بزرگ برزیل وقت دوم را نیز به خوبی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی موفق شدند گل دوم را به ثمر برسانند. محمد معصومی زاده با قیچی برگردان تماشایی برای دومین بار دروازه برزیل به شکل زیبایی را باز کرد. در ادامه برزیل صاحب ضربه پنالتی شد و آلیسون دا سیلوا موفق شد خلاف جهت میرجلیلی گل اول برزیل را به ثمر برساند و ۱۲ دقیقه دوم با برتری ۲ بر یک ایران به پایان رسید.

این بار نوبت برزیل بود که در وقت سوم خیلی زود به گل دست پیدا کند. آلیسون دا سیلوا با ضربه برگردان تماشایی توپ را به طاق دروازه ایران چسباند تا بازی به تساوی کشیده شود. در حالی که تنها ۴۱ ثانیه تا پایان بازی زمان باقی مانده بود کامبک سلسائو مقابل ایران تکمیل شد. برندو موفق در دهانه دروازه با یک ضربه قیچی برگدون گل سوم را به ثمر برساند و در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر ۲ برزیل به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال ایران باید در مرحله رده بندی مقابل بازنده دیدار تیم‌های ملی ایتالیا و بلاروس قرار بگیرد.
ترکیب اولیه ایران:
حمید بهزادپور، مسلم مسیگر (کاپیتان)، سعید پیرامون، علی میرشکاری و محمد معصومی زاده.
سرمربی: علی نادری

نیمکت ذخیره‌ها:
امیرحسین اکبری، سید مهدی میرجلیلی، رضا امیری، مهدی شیرمحمدی، موحد محمدپور و محمدعلی مختاری.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =